Lina Lilja - Love, Sex and Life

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2009

Huvudvärk

Av Lina Lilja - 26 oktober 2009 22:46

Gick och la mig med huvudvärk - vaknade med fruktansvärd huvudvärk. Trots det så pallrade jag mig iväg till skolan då jag misstänker att det ligger mycket psykiskt i bakgrunden och att sitta hemma hela dagen skulle knappast hjälpa. Det kom och gick lite hela dagen, vissa stunder var det fruktansvärt, så jag beslutade mig för att inte gå på tyngdlyftningen. Jag kunde helt enkelt inte göra det mot mig själv, så jag gick till sjuksköterskan. Förklarade för henne att jag inte hade någon skjuts hem och hade fruktansvärt ont i huvudet så hade ingen lust att gå till tyngdlyftningen.


Hade ingen feber, men hon var snäll så jag fick lägga mig i en av sängarna där så låg jag där och sov i en och en halv timme tills skolan var slut. Kände mig lite seg efteråt men nu känner jag mig mycket bättre. Är så stolt att jag inte gick till tyngdlyftningen, vanligtvis så stoppar inte huvudvärk mig utan jag bara kör på tills jag stupar. Men idag insåg jag att jag verkligen inte kunde göra så mot mig själv vilket jag är glad över.


Tänkte ta en liten promenad nu. Det är friskt och härligt väder ute och jag tror att det skulle vara bra för kropp och själ. Dessutom måste jag ringa ett samtal som jag helst inte vill att familjen ska höra.. Skriver mer när jag kommer tillbaka!


Puss o Kram

Lina Lilja

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Lilja - 12 mars 2010 09:32

Hejsan allihopa! Var ett tag sedan nu, och tyvärr så blir det här inget roligt inlägg för de flesta, i alla fall vad jag tror. Har en bra och en dålig nyhet, fast för vissa så kanske det blir två dåliga eller två bra eller jag vet inte vad. Men såhär...

Av Lina Lilja - 27 februari 2010 22:07

Ledsen, ledsen, väldigt ledsen för att jag inte skrivit på typ evigheter, men min vecka har verkligen varit påfrestande! Fullproppad, sena kvällar, och dessutom psykiskt påfrestande. Men nu är den över och jag har S P O R T L O V !!!   Den ska ti...

Av Lina Lilja - 20 februari 2010 22:04

Screw SVT, hata Melodifestivalen. Nu har det värstaste värsta hänt... Resultatet i dagens delfinal gjorde så att Alcazar kom till Andra Chansen, vilket visst är lite surt, men de är vidare i alla fall och kan fortfarande komma till Final. Grejen är b...

Av Lina Lilja - 19 februari 2010 20:11

Ja, det är många som undrar vart jag håller hus.. Sanningen är (vänta nu, jag ska släppa en riktigt bomb!)... Djuuuuuuuuuuuuuupt andetag! Jag tror jag är redo nu;               DYGNET HAR BARA 24 TIMMAR!!!!   Chockande, jag vet. O...

Av Lina Lilja - 13 februari 2010 22:02

Jahapp, då var ytterligare en delfinal i årets upplaga av melodifestivalen förbi och över. Jag var som sagt på genrepet vilket var roligt, men ändå inte superkul. Artisterna såg ut ungefär som om de precis klivit upp ur sängen (osminkade och håret va...

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards