Lina Lilja - Love, Sex and Life

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Lina Lilja - 28 oktober 2009 22:16

Har faktiskt haft en ganska bra dag. Keila är på väg hem för att hämta mig så ska vi ut och äta. Ceci ska iväg med en kompis till kyrkan så det är bara jag, Keila och ungarna vilket faktiskt ska bli rätt skönt. Har haft en rätt bra dag, inget speciellt har hänt vad jag kan minnas.


Just nu sitter jag och lyssnar på olika låtar från melodifestivalen. Kommer sakna det såååå mycket när det går på tv i Sverige och jag sitter här borta. Och jag kan ju inte lyssna på låtarna som gått vidare innan finalen är liksom, det är så jävla trist... =(


Förresten så måste jag berätta vad min lärare i juveldesign sa häromdagen. Det var i måndags och jag mådde inte alls speciellt bra så jag gjorde klart min uppgift lite snabbt och sedan så la jag huvudet på bänken och halvsov. Min lärare kommer förbi;

"Lina, mår du inte så bra igen?"

"Näää"

"Åh, jag är ledsen..."

Hon tar upp min design och tittar på den och fortsätter sedan;

"Bra jobbat! Du klarade det! Men du, den här delen ser förskräcklig ut..."

"Oh thanx"

Hon börjar hjälpa mig att fixa till det..

"Du vet Lina, jag gillar dig verkligen"

"Hehe"

"Du vet, jag tror inte Kansas är det bästa stället för en utbytesstudent, men jag är verkligen glad att du hamnade här. Jag är så glad att jag träffade dig."

"Ååååh, du är så söt!"


Haha, gulliga lärare. Sorry om det blev lite konstig översättning på vissa ställen x) Nu är Keila här så vi ska åka och äta. Skriver mer sen!


Puss o Kram

Lina Lilja

Av Lina Lilja - 28 oktober 2009 02:29

Sitter och tittar på "Dancing with the stars" just nu (amerikanska motsvarigheten till Let's Dance). Taylor Swift är gäst där vilket är roligt då jag ääälskar hennes musik! Är dock supertrött så så fort hon har uppträtt så ska jag gå och lägga mig. Orkar inte sitta uppe till nio...


Puss o Kram
Lina Lilja

Av Lina Lilja - 28 oktober 2009 00:38

Det händer en hel del här, allt är rörigt och verkligen upp och ner. Har verkligen ingen skrivar lust idag men tänkte bara berätta att jag lever, mår bra. Det känns väldigt bra att vara tillbaka i skolan måste jag säga. Är mer peppad än någonsin och tycker det är riktigt roligt.


Jag hoppas verkligen att saker kommer lösa sig i slutet av denna veckan, det känns lovande. Misstänker att de flesta har listat ut saker och ting vid det här laget, men vill ändå inte berätta mer innan allt är klart. Hörs senare!

Puss o Kram

Lina Lilja

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards