Lina Lilja - Love, Sex and Life

Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Lina Lilja - 24 oktober 2009 17:00

Vi ska åka hemifrån nu, härligt! Vi ska börja med att leverera en väska och sedan vet jag inte riktigt vad vi ska göra.. Men härligt att komma härifrån i alla fall!! =) Jag känner på mig att det här kommer bli en bra dag - så vi hoppas på det!! Solen skiner, för första gången på flera dagar, och jag bara känner hopp, glädje och.. Okej, jag överdrev lite, men jag känner mig hoppfull.


Hörs ikväll!


Puss o Kram

Lina Lilja

Av Lina Lilja - 24 oktober 2009 16:12

Hejsan allihopa! Lessen att det inte blev något inlägg igårkväll men vi kom inte hem förrän vid halv tre och då stupade jag i säng. Vi var och åt på TacoBell och därefter så åkte jag, Kenny, Keila och Nick skridskor och jag hade faktiskt väldigt roligt! Lyckades sortera mina tankar lite också under den tiden.


Jag och Nick blev hemskjutsade till Kenny där de andra var och Keila och Kenny levererade väskor och grejer. Vi fick låna Grahams bil idag så vi har en bil i alla fall, även om den är miniliten. De andra är ju på Worlds of Fun men våran familj beslutade att inte åka, bara Nick och Nate är med..


Gick precis upp. Vet inte riktigt vad vi ska göra idag, men vi kommer troligtvis komma ut ur huset i alla fall, sååå skönt!!


Puss o Kram

Lina Lilja

Av Lina Lilja - 24 oktober 2009 01:38

Kenny är påväg för att ta oss någonstans att äta. Vi är alla så fruktansvärt less på att sitta i det här huset, och vi har fortfarande ingen bil - och det lär ta ett par dagar innan vi får en. Och vi bor på landet i våran lilla by, och bussar existerar typ inte här.. Så tja, ganska trist.


Nä, nu ska jag gå och göra mig iordning och fräscha till mig lite innan Kenny kommer. Hörs senare!


Puss o Kram

Lina Lilja

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards