Lina Lilja - Love, Sex and Life

Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Lina Lilja - 27 oktober 2009 02:05

Tog en dusch och under tiden kom familjen hem med pizza som jag åt. Nu tittar jag på Lie to me på tv och ska snart sova. Tydligen måste jag dock vänta på Kenny innan jag får gå och lägga mig för jag, Keila och Kenny måste tydligen sätta oss ner och prata, för Keila har inte tid att åka till Tamela. Bra organiserat? Not. Aja, inget jag ser fram emot, men jag ska försöka vara ärlig och inte få någon att balla ur. Börjar Keila grina så drar jag.


Sorry, känner mig inte på humör nu, och huvudvärken börjar lite smått komma tillbaka... Djuuuupa andetag. Stay strong. Snacka om att jag kommer vara stark psykiskt när jag kommer tillbaka till Sverige, efter allt som jag har varit med om här. Mer detaljerat kommer så småningom, mer än såhär kan jag inte säga nu. Har egentligen sagt för mycket redan....


Puss o Kram

Lina Lilja

Av Lina Lilja - 27 oktober 2009 01:06

Tänkte ta en dusch nu. Har fotografering med tennisen imorgon till Yearbook så måste vara lite fräsch. Keila är fortfarande inte hemma, skickade ett sms och frågade vart hon var och fick ett svar jag inte förstod ett ord av... Men om jag förstod det rätt så är hon på väg hem med pizza, men hon kan lika gärna ha menat något helt annat. Borde plugga lite, lämnade till och med skolväskan på övervåningen med planen att plugga lite, har prov i engelska imorgon, men jag har verkligen inte haft lust. Bad reason, I know, men helt ärligt så gör det inte så mycket vilket betyg jag har sålänge jag klarar kursen. Så orkar inte bry mig. Så tja, blir en dusch, förhoppningsvis middag, och sedan hopp i säng. Höres!


Puss o Kram

Lina Lilja

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards