Lina Lilja - Love, Sex and Life

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Lina Lilja - 23 oktober 2009 23:32

Har äntligen hittat ljuset i tunneln nu, hoppas verkligen på att det löser sig snart. Sökte dessutom på Google och skrev in typ "uppmuntrande ord" eller något i den stilen. Kom till denna hemsida;


http://panikangest-depression.zoomin.se/index/30984.html


Så tja, klickade på GLADsidan och hittade en del saker som är bra att ta med sig. Det där med att leta resor på nätet har jag redan spenderat massa timmar åt, och jag lovar er - det hjälper. Mycket annat har jag provat på också, och en hel del ska jag prova på. På denna sida hittade jag också en länk till massa fräckisar, läs detta;


http://www.humorsajten.com/sid2.htm


Tillslut så fick jag fram några leenden. Jag älskar fräckisar! Nu ska jag fortsätta klicka runt lite på de här sidorna. Hörs senare!


Puss o Kram
Lina Lilja

Av Lina Lilja - 23 oktober 2009 22:25

Lessen, men just nu känns allt bara skit. Fick nyss ett jobbigt mejl som jag måste svara på. Återigen så funderar jag helt seriöst på att åka hem. Inte för att jag har hemlängtan - hade jag kunnat åka någon annanstans så hade jag gjort det, utan för att allt bara börjar bli för jobbigt. Jag är inte en människa som viker av för tuffa situationer, jag är verkligen inte en människa som ger upp, men det kommer situationer då inte ens en sådan människa kan fortsätta fungera.


Man kan inte ta sig igenom alla situationer. Alla lösningar är inte lösningen man hoppats på. Ibland måste man få lägga sig ner, ge upp, och gå tillbaka några steg och börja om. Det är kanske det jag måste göra. Jag ångrar fortfarande inte att jag åkte som utbytesstudent, jag hade bara otur och hamnade med fel människor. Vi får se vad framtiden har att ge, nu ska jag svara på det där jobbiga mejlet...


Puss o Kram

Lina Lilja

Av Lina Lilja - 23 oktober 2009 18:47

Jag är så uttråkad, den här helgen bara...jag vet inte. Det är så mycket att tänka på, så mycket att fundera över. Life isn't easy. Jag vill inte vara där jag är, jag vill inte gå tillbaka till vart jag var. Helt seriöst, jag tror jag ska boka en flygresa till ett litet land ingen har hört talas om och ingen kommer att hitta mig. Sedan ska jag börja om från början, hitta något härligt jobb och bara leva och ha kul. Jag vill älska mitt liv!!


Jag är less på att vara utbytesstudent, jag känner mig som fast i ett fängelse. Men jag ska klara det här, jag ska kämpa mig igenom det! Åtminstone till New York resan i januari, hehe x) Nä, för vissa är utbytesåret underbart, andra har inte samma tur... Jag var en av de olyckliga, men det kommer en dag då det löser sig. Om inte annat så är det ju bara sju månader kvar tills jag avslutar programmet, det kan jag väl överleva???


Nä, ska sluta låta så deppig nu. Istället ska jag gå på toa (om någon ville veta liksom..), borsta tänderna och byta om. Därefter så antar jag att jag måste fixa disken och sedan borde jag verkligen plugga lite, jag vill inte!! Har prov i anatomy och engelska nästa vecka, plus att jag måste memorera en roll till teatern. Blääääääääääääääääääää....


Höres vänner!


Puss o Kram

Lina Lilja

Av Lina Lilja - 23 oktober 2009 17:29

Hejsan alla vänner! Äntligen vill internet fungera, har krånglat hela morgonen så jag har inte kommit in på nätet. Har därför suttit och tittat på massa L Word. Sååå tråkigt, jag har bara två avsnitt kvar nu!! Suck, aja.


Har inget kul att skriva. Är trött, orkeslös, har fortfarande ingen bil, vädret är kallt och mulet. Tänkte spendera en hel del av min fredag till att plugga. Har verkligen ingen lust - men jag måste.


Nä, ska titta på avsnitt elva nu, hörs senare.


Puss o Kram

Lina Lilja

Av Lina Lilja - 23 oktober 2009 01:53

Jag kom ut ur huset ett par timmar i alla fall vilket kändes skönt. Graham kom över så Keila lånade bilen så hon kunde åka till affären och lite sånt och jag följde med. Köpte chips and salsa på vägen hem som jag dränkte mina sorger i och sedan åt vi enchilladas till middag, mycket gott!


Har kikat på en massa L Word också. Är inne på nionde avsnittet nu.. Så tja, har väl fått dagen att gå i alla fall. Om allt går som planerat så får vi en bil imorgon, vilket är skönt. Hatar att vara fast i det här huset. Är likadan hemma i Sverige också, kan inte ha en hel dag och bara vara hemma, får panik av uttråkning!


Nä nu är det Bones på tv, och efter det så är det Grey's Anatomy. Somnade ju efter halva Grey's förra veckan så Keila fick berätta för mig idag vad som hänt. Chockande!!! Kan ju inte berätta för er vad det är heller eftersom Sverige ligger efter och jag inte vill vara elak...


Nä nu blire tv resten av kvällen. Skriver nog ett snabbt inlägg innan läggdags. Höres!


Puss o Kram

Lina Lilja

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards