Lina Lilja - Love, Sex and Life

Alla inlägg under mars 2010

Av Lina Lilja - 12 mars 2010 09:32

Hejsan allihopa! Var ett tag sedan nu, och tyvärr så blir det här inget roligt inlägg för de flesta, i alla fall vad jag tror. Har en bra och en dålig nyhet, fast för vissa så kanske det blir två dåliga eller två bra eller jag vet inte vad. Men såhär är det i alla fall;


Den bra nyheten är att jag har startat en ny blogg. Den handlar om politik och annat skoj, lite mer allvarlig än den här bloggen kanske har varit alla gånger.


Den dåliga nyheten är att den här bloggen kommer att stänga. Det här blir alltså det sista inlägget i denna bloggen, och det kommer inte att bli några fler sexinlägg från min sida. Ledsen vänner!


Jag hoppas trots min nya inriktning att flera av er kommer att följa med mig till min nya blogg som ni hittar här;

http://linalilja.webblogg.se


Hoppas vi syns snart igen!


Puss o Kram

Lina Lilja

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards