Lina Lilja - Love, Sex and Life

Direktlänk till inlägg 28 november 2009

Suck....

Av Lina Lilja - 28 november 2009 16:38

Kul rubrik va? Lika kul är livet just nu... Let me tell ju vad som hände efter att jag bloggat för sista gången igår.

Jag surfade in på mejlen och så, checkade allt en sista gång innan jag skulle stänga av datorn. Ville gärna lyssna färdigt på sången jag lyssnade på också. Ser Keilas bil rulla in, och jag tänker vad fasiken gör hon hemma så tidigt? Och hon KÖR!


Ceci har vaknat till också, och gör iordning mjölk till Eli som börjat skrika lite. Vi hör flera röster, bl. a. minst en mansröst vilket gör oss liiite oroliga. Dörren var låst dock, och den som låser upp och kommer in är Graham <3. Bakom honom kommer en något berusad Charlie, inte grymt berusad men lite rund under fötterna var han... De varnar oss att Keila är väldigt berusad så jag stänger snabbt ner datorn, springer in på toa och springer ner i källaren. Hinner se en väldigt sur Kenny också innan jag går och lägger mig (varken Graham eller Kenny dricker, och de verkade båda rätt sura...). Hann aldrig se Keila, och de är jag glad över. Däremot är hon skitsur och irriterad nu, gissar på att hon har en grym baksmälla.


Klockan var efter nio idag när jag vaknade. Sover aldrig så länge! Men det var skönt att få sova ut i alla fall. Får se vad som händer senare. Om Keila mår såhär lär vi väl inte komma ur huset idag heller... BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!


Aja, hörs senare!

Puss o Kram
Lina Lilja

 
 
Ingen bild

Erik

28 november 2009 17:18

Trist, jag har själv svårt att tåla fulla/bakfulla människor. de är bara ivägen, oförutsägbara och jobbiga.

Sen en kommentar om ditt sexinlägg igår:
Själv mins jag inte min första gång mer än att det gick relativt smidigt och troligen var ganska trevligt eftersom jag fortsatt ha det ;)
Dock var det inte så länge sen, bara fem år och några veckor. Fram tills hösten jag skulle fylla tjugo var nämligen jag också okysst och så gott som fullständigt oerfaren, sen blev jag dock uppraggad av min förra flickvän på ett scoutläger i dalarna den sommaren. Hon var lite mer erfaren än jag trots att hon hade en månad kvar till femton, under själva lägret blev det dock bara kramar och en kyss eller två.
(Är själv skorpion fyllde 25 den 19)
/kramar

 
Lina Lilja

Lina Lilja

28 november 2009 20:57

Jag håller med. Jag bryr mig inte om människor dricker, jag kan själv tänka mig att ta ett glas vin till maten när jag har åldern inne, bara man vet att man kan sluta när man vill.

Tackar för att du delade med dig om dina erfarenheter av din första gång =) Det lugnar oss oskulder litegrann, hehe.
Förresten, grattis på födelsedagen i efterskott!

Kramar

http://lilja.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Lilja - 12 mars 2010 09:32

Hejsan allihopa! Var ett tag sedan nu, och tyvärr så blir det här inget roligt inlägg för de flesta, i alla fall vad jag tror. Har en bra och en dålig nyhet, fast för vissa så kanske det blir två dåliga eller två bra eller jag vet inte vad. Men såhär...

Av Lina Lilja - 27 februari 2010 22:07

Ledsen, ledsen, väldigt ledsen för att jag inte skrivit på typ evigheter, men min vecka har verkligen varit påfrestande! Fullproppad, sena kvällar, och dessutom psykiskt påfrestande. Men nu är den över och jag har S P O R T L O V !!!   Den ska ti...

Av Lina Lilja - 20 februari 2010 22:04

Screw SVT, hata Melodifestivalen. Nu har det värstaste värsta hänt... Resultatet i dagens delfinal gjorde så att Alcazar kom till Andra Chansen, vilket visst är lite surt, men de är vidare i alla fall och kan fortfarande komma till Final. Grejen är b...

Av Lina Lilja - 19 februari 2010 20:11

Ja, det är många som undrar vart jag håller hus.. Sanningen är (vänta nu, jag ska släppa en riktigt bomb!)... Djuuuuuuuuuuuuuupt andetag! Jag tror jag är redo nu;               DYGNET HAR BARA 24 TIMMAR!!!!   Chockande, jag vet. O...

Av Lina Lilja - 13 februari 2010 22:02

Jahapp, då var ytterligare en delfinal i årets upplaga av melodifestivalen förbi och över. Jag var som sagt på genrepet vilket var roligt, men ändå inte superkul. Artisterna såg ut ungefär som om de precis klivit upp ur sängen (osminkade och håret va...

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards