Lina Lilja - Love, Sex and Life

Alla inlägg den 1 november 2009

Av Lina Lilja - 1 november 2009 15:10

Vaknade upp med huvudvärk idag igen. Borde verkligen fixa till mitt liv så jag slipper all den här skiten - men det är inte speciellt lätt med dessa människor omkring mig... Skönt med skola imorn i alla fall. Idag ska vi på frukost+kyrkan. Kommer nog inte äta frukost där dock, har inte råd och dessutom är jag så sjukt less på amerikansk mat...


Ser fram emot kyrkan, kind of... Själva kyrkan och det ser jag fram emot, men inte alla människor som jag kommer att träffa. Är väldigt depp just nu I know. Ikväll ska jag berätta allt som hände igår, för trick or treating var såå kul! Ska gå och göra mig iordning nu. Hörs senare!


Puss o Kram

Lina Lilja

Av Lina Lilja - 1 november 2009 04:29

I hate this. Mitt tangentbord är fortfarande kladdigt sedan Eli hade datorn. Stupid, f****** kid. Sorry, är på väldigt dåligt humör, och det beror inte bara på Eli. Jag hade superkul Trick or Treating men sen fick jag huvudvärk och så hände lite saker så just nu så sitter ett gäng utbytesstudenter + Keila och Charlie och äter gosaker och tittar på skräckfilmer och har Halloweenpartyt som JAG ville ha, medans jag sitter i vårat rum och bloggar, städar upp lite och så ska jag gå och lägga mig.


Jag ska berätta allt om trick or treat imorn + lägga upp bilder. Nu blir det lite Cosmopolitan och sedan sova. Hörs!


Puss o Kram

Lina Lilja

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards