Lina Lilja - Love, Sex and Life

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Lina Lilja - 12 november 2009 23:25

Graham plockade upp oss efter skolan idag för att vi skulle åka hem, hämta min dator, och sedan åka till affären och se om vi kunde fixa min dator. I bilen på väg till affären så tar jag upp datorn och checkar igen. Den är grymt seg, tänker lite, och sedan funkar allt igen! Jippieee!!!!! Så nu är jag Back in Business again. Har SÅ mycket jag måste berätta för er, men ska fixa lite annat först, svara på lite mejl och så. Skriver mer snart!


Så skönt att vara tillbaka by the way. Har saknat internet mer än jag någonsin kunnat tro!


Puss o Kram

Lina Lilja

Av Lina Lilja - 12 november 2009 03:45

Vet ni vad jag gjorde for exakt ett ar sedan idag?? Jag akte till Stockholm med min klass och var i regeringen och sedan shoppade vi. Vet ni varfor jag kommer ihag det?? For att vi pratade om forsta varldskriget och vi akte till Regeringen EXAKT 90 ar efter att forsta varldskriget slutat. Vi tyckte det var sa coolt =) I Amerika ar det Veteransday, men jag har inte markt ngn skillnad alls idag...


Ceci vill ha sin dator tillbaka nu. Min funkar fortfarande inte... Men jag lever i alla fall! =)


Puss o Kram

Lina Lilja

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards