Lina Lilja - Love, Sex and Life

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Lina Lilja - 15 november 2009 20:56

Hann inte skriva något innan jag åkte till kyrkan... Men nu har vi iaf varit där och sedan åt vi lunch. Kom på

precis hem och sitter och andas i två minuter innan vi nu ska åka och se Noises Off. Hörs senare, och då väntas ett lååååååååååångt inlägg....


Puss o Kram

Lina Lilja

Av Lina Lilja - 15 november 2009 16:32

Det är en regnig dag idag, men det blir nog bra en dag. Kyrkan börjar inte förrän 11 så har tagit det lugnt med dator och Cosmopolitan fram tills nu. Ungarna ska precis åka till sin pappa och jag har ätit frukost och ska ta en dusch nu. Hinner kanske skriva en rad innan vi åker.


Puss o Kram

Lina Lilja

Av Lina Lilja - 15 november 2009 15:04

Hejsan alla glada!

Sorry att jag inte skrev något mer igår kväll men satt och tittade på 40 year old Virgin och blev så trött så jag stupade i säng. Tittade inte ens klart på filmen, ska titta klart på den idag, hehe =)


Idag blire först kyrka, och sedan ska vi på teater. Skolan gör Noises Off och eftersom jag läser teater så måste jag gå. Men det ska vara en rolig show så det blir nog kul!


Just nu läser jag decembernumret av Cosmopolitan som jag köpte igår. Hörs senare!


Puss o Kram

Lina Lilja

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards