Lina Lilja - Love, Sex and Life

Direktlänk till inlägg 28 november 2009

Pizza och Film *Varning för dåliga ord*

Av Lina Lilja - 28 november 2009 01:19

Åkte en sväng till WalMart, hälsade på Charlie och hans släkt som var här och så hyrde vi filmer och köpte pizza som vi ätit till middag. Det var skönt att komma iväg en stund, men humöret är inte på topp direkt.


Vad Tamela sa till Keila var att CETUSA sagt till henne att jag måste vara flyttad på måndag. Som om man aldrig hört det förut liksom... Tamela sa att hon inte hade någonstans för mig att bo (för hon har inte gjort ett skit och hon har haft TVÅ MÅNADER på sig!!). Keila har till och med planer för oss tills på torsdag - som hon gjorde EFTER att Tamela ringt. Idiotiska människor. (Förlåt, lite upprörd bara.)


I alla fall så frågade Tamela Keila om hon visste en familj som jag kunde bo hos. FÖR I HELVETE, DET ÄR DITT JOBB OCH DU SKA FIXA NY FAMILJ - INGEN ANNAN! Jävla piss människa. Hoppas att jag får flytta till någon helt annan del av landet, till en bra familj som BRYR SIG om MIG.


Keila kom precis upp från källaren. Tydligen så ska hon ut med Charlie. Hon frågade inte ens om det var okey, hon bara bestämde det! Nice.. Så hon gör upp planer för sig och själv är jag fast i det här jävla huset med ett par filmer. Skit piss människa. Så jävla less.


Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för alla dåliga ord jag använde i detta inlägget. Jag hoppas att alla mina läsare, och Gud, förlåter mig och älskar mig trots allt. Nu ska jag se om datorn kan roa mig ett par timmar tills jag kan gå och lägga mig - än känns det liiite tidigt (klockan är tjugo över sex...).


Puss o Kram
Lina Lilja

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Lilja - 12 mars 2010 09:32

Hejsan allihopa! Var ett tag sedan nu, och tyvärr så blir det här inget roligt inlägg för de flesta, i alla fall vad jag tror. Har en bra och en dålig nyhet, fast för vissa så kanske det blir två dåliga eller två bra eller jag vet inte vad. Men såhär...

Av Lina Lilja - 27 februari 2010 22:07

Ledsen, ledsen, väldigt ledsen för att jag inte skrivit på typ evigheter, men min vecka har verkligen varit påfrestande! Fullproppad, sena kvällar, och dessutom psykiskt påfrestande. Men nu är den över och jag har S P O R T L O V !!!   Den ska ti...

Av Lina Lilja - 20 februari 2010 22:04

Screw SVT, hata Melodifestivalen. Nu har det värstaste värsta hänt... Resultatet i dagens delfinal gjorde så att Alcazar kom till Andra Chansen, vilket visst är lite surt, men de är vidare i alla fall och kan fortfarande komma till Final. Grejen är b...

Av Lina Lilja - 19 februari 2010 20:11

Ja, det är många som undrar vart jag håller hus.. Sanningen är (vänta nu, jag ska släppa en riktigt bomb!)... Djuuuuuuuuuuuuuupt andetag! Jag tror jag är redo nu;               DYGNET HAR BARA 24 TIMMAR!!!!   Chockande, jag vet. O...

Av Lina Lilja - 13 februari 2010 22:02

Jahapp, då var ytterligare en delfinal i årets upplaga av melodifestivalen förbi och över. Jag var som sagt på genrepet vilket var roligt, men ändå inte superkul. Artisterna såg ut ungefär som om de precis klivit upp ur sängen (osminkade och håret va...

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards