Lina Lilja - Love, Sex and Life

Direktlänk till inlägg 3 januari 2009

Bloggnamn

Av Lina Lilja - 3 januari 2009 11:04

Anledningen till att jag döpte min blogg till "Från botten till toppen" är att jag startade på botten och skulle till toppen, och att min fantasi var ganska kass då.


Nu när jag letade ett nytt bloggnamn till http://hanky.se/wille så insåg jag hur tråkigt namn jag har! Jag måste ändra mitt namn, och det är snart!


Men nu ska jag till stallet!


Puss o Kram

Lina

 
 
Ingen bild

"Mormor"

3 januari 2009 12:00

Jaja klantiga tanten här...hade lagt till dej på favoriter och fick ju då upp samma sida alla dagarna därav kommenteren den 31:a så kan det gå......;)

 
Nettan

Nettan

3 januari 2009 20:34

Ja det är så konstigt, men bättre sent än aldrig brukar man ju säga :D Hoppas du får en härlig lördagkväll!! :)

http://www.jeli81.wordpress.com

 
Lina

Lina

3 januari 2009 20:56

"Mormor";
Ja, så kan det gå :p

Nettan:
Tack detsamma!

http://lilja.bloggagratis.se

 
Tjeja

Tjeja

6 januari 2009 10:28

Hejsan vännen! kanske du vill ha lite brainstorm förslag till idéer som Wille du med?

Har en liten fundering, heter du Lilja?

För Lina Lilja tycker jag vore ett så läckert namn att bara namnet i sig skulle räcka till ett underbart bloggnamn!
Låter som rena kändisbloggen t o m!

Kramar och lycka till
//Tjeja

http://www.hanky.se/Tjeja

 
Lina

Lina

6 januari 2009 11:38

Jo, jag tar gärna massa förslag!
Nä, jag heter faktiskt inte Lilja någonstans. Jag tycker bara att Lilja är sånt fint namn och mitt riktiga efternamn är så värdelöst. Och jag har faktiskt pratat om att döpa om mig i framtiden, när jag blir myndig. Om inte annat så kanske Lina Lilja blir mitt "Kändisnamn" eller nåt, när jag blir känd alltså ;) Hehe.

Tackar!

Kramar
Lina

http://lilja.bloggagratis.se

 
Tjeja

Tjeja

6 januari 2009 22:36

Men du, risken är nog att du inte får byta ditt efternamn till Lilja om du vill sedan heller, eftersom det redan finns släkter som heter så, och du inte har någon direkt anknytning till någon av dem.

MEN en positiv sak är däremot att lägga till Lilja som ytterligare ett förnamn borde du lätt kunna få igenom!

Och många skribenter använder sig ju av Pseudonym namn (=dvs påhittat artist namn)
Så vill du som bloggskribent börja kalla dig för Lina Lilja är du fri att göra det redan NU! :-D bara du någonstans i din presentation smyger med en liten förklaring att detta är just ditt pseudonym namn / skribent nick!

När du använt det namnet tillräckligt länge och är tillräckligt känd under det namnet efter några år... så kommer du ha rätt att få ta till dig det namnet rent lagligt också!

Härligt va!?

Kramar

//Tjeja

Så när du ska

http://hanky.se/mittlivmedmig

 
Lina

Lina

7 januari 2009 18:25

Jag är inte sådär jättehaj på regler, jag är ju trots allt bara 15 ;) Men jag ska nog börja kalla mig Lina Lilja redan nu. Så, nu var det bestämt, från o med nu så är jag Lina Lilja som bloggare :)

Kramar
Lina

http://lilja.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Tjeja

7 januari 2009 22:00

Härligt Lina Lilja! Riktigt snyggt också! :-b

 
Lina Lilja

Lina Lilja

8 januari 2009 18:21

Ja visst är det! :)

Tack för hjälpen ;)

Kramar
Lina Lilja

http://lilja.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Lilja - 12 mars 2010 09:32

Hejsan allihopa! Var ett tag sedan nu, och tyvärr så blir det här inget roligt inlägg för de flesta, i alla fall vad jag tror. Har en bra och en dålig nyhet, fast för vissa så kanske det blir två dåliga eller två bra eller jag vet inte vad. Men såhär...

Av Lina Lilja - 27 februari 2010 22:07

Ledsen, ledsen, väldigt ledsen för att jag inte skrivit på typ evigheter, men min vecka har verkligen varit påfrestande! Fullproppad, sena kvällar, och dessutom psykiskt påfrestande. Men nu är den över och jag har S P O R T L O V !!!   Den ska ti...

Av Lina Lilja - 20 februari 2010 22:04

Screw SVT, hata Melodifestivalen. Nu har det värstaste värsta hänt... Resultatet i dagens delfinal gjorde så att Alcazar kom till Andra Chansen, vilket visst är lite surt, men de är vidare i alla fall och kan fortfarande komma till Final. Grejen är b...

Av Lina Lilja - 19 februari 2010 20:11

Ja, det är många som undrar vart jag håller hus.. Sanningen är (vänta nu, jag ska släppa en riktigt bomb!)... Djuuuuuuuuuuuuuupt andetag! Jag tror jag är redo nu;               DYGNET HAR BARA 24 TIMMAR!!!!   Chockande, jag vet. O...

Av Lina Lilja - 13 februari 2010 22:02

Jahapp, då var ytterligare en delfinal i årets upplaga av melodifestivalen förbi och över. Jag var som sagt på genrepet vilket var roligt, men ändå inte superkul. Artisterna såg ut ungefär som om de precis klivit upp ur sängen (osminkade och håret va...

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards