Lina Lilja - Love, Sex and Life

Direktlänk till inlägg 16 september 2009

Helgen...

Av Lina Lilja - 16 september 2009 02:14

Tänkte börja med att uppdatera er kort om vad som hänt de senaste dagarna...

Hade som sagt suuuupertråkigt i lördags. På eftermiddagen kom Kenny förbi och när han såg hur uttråkad jag var (satt och spelade kungen om och om igen) så sa han att han kunde köra in mig till Wichita så jag kunde gå runt där by my self och hitta nå kul. (Han skulle köra in Nick och Nate till Charlie och själv leverera väskor - dock så blev det inte riktigt så då han fick en annan att leverera väskorna...)


Så följde med honom in, dumpade av Nick och Nate, gjorde lite ärenden och åkte sedan hem till Tamela och Arthur. Medan vi väntade på att de skulle komma hem så lekte jag med Tamelas superdupergulliga katter (tog massa bilder men hinner inte lägga upp nu). De kom hem och så åkte vi och åt på KFC. Därefter åkte jag och Arthur hem till en av Arthurs kompisar på birthdayparty. Väldigt trevligt! Vi åkte hem till dem igen och tittade på film och sedan sov jag över där.


På söndagen var det som vanligt myyyycket god frukost på hometown buffét och kyrkan. Efteråt så var det utbytesstudentparty. Väldigt trevligt! Vi var tyvärr inte så många som kunde komma, men det var kul i alla fall. Alla utbytesstudenter + Keila, Kenny, Charlie, Nick och Nate åkte till köpcentret men jag tröttnade så jag följde med de fyra sistnämnda hem och tittade på tv. Kom som sagt hem ganska sent.


Ska äta nu - skriver mer sen!


Puss o Kram

Lina Lilja

 
 
Ingen bild

hej

16 september 2009 19:17

kan inte göra annat än skratta... varför kallar du dig för lina lilja ?

 
Lina Lilja

Lina Lilja

17 september 2009 02:52

Kul att jag får dig att skratta! ;)
Förklaringen för varför jag kallar mig Lina Lilja finns som ett inlägg någon gång under början av året. Någonstans januari-mars om jag inte minns fel - det är bara att söka! =)
Kram

http://lilja.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Lilja - 12 mars 2010 09:32

Hejsan allihopa! Var ett tag sedan nu, och tyvärr så blir det här inget roligt inlägg för de flesta, i alla fall vad jag tror. Har en bra och en dålig nyhet, fast för vissa så kanske det blir två dåliga eller två bra eller jag vet inte vad. Men såhär...

Av Lina Lilja - 27 februari 2010 22:07

Ledsen, ledsen, väldigt ledsen för att jag inte skrivit på typ evigheter, men min vecka har verkligen varit påfrestande! Fullproppad, sena kvällar, och dessutom psykiskt påfrestande. Men nu är den över och jag har S P O R T L O V !!!   Den ska ti...

Av Lina Lilja - 20 februari 2010 22:04

Screw SVT, hata Melodifestivalen. Nu har det värstaste värsta hänt... Resultatet i dagens delfinal gjorde så att Alcazar kom till Andra Chansen, vilket visst är lite surt, men de är vidare i alla fall och kan fortfarande komma till Final. Grejen är b...

Av Lina Lilja - 19 februari 2010 20:11

Ja, det är många som undrar vart jag håller hus.. Sanningen är (vänta nu, jag ska släppa en riktigt bomb!)... Djuuuuuuuuuuuuuupt andetag! Jag tror jag är redo nu;               DYGNET HAR BARA 24 TIMMAR!!!!   Chockande, jag vet. O...

Av Lina Lilja - 13 februari 2010 22:02

Jahapp, då var ytterligare en delfinal i årets upplaga av melodifestivalen förbi och över. Jag var som sagt på genrepet vilket var roligt, men ändå inte superkul. Artisterna såg ut ungefär som om de precis klivit upp ur sängen (osminkade och håret va...

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards