Lina Lilja - Love, Sex and Life

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2009

Skit

Av Lina Lilja - 1 augusti 2009 20:40

Sorry rubriken, men jag måste få skriva av mig lite... Dagen började rätt bra. Satt vid datan typ till hal tolv eller något, och sedan började jag packa och greja. Några kompisar kom hem och hämtade båten som de lämnade här igår.


Efter lunch så åkte jag, morsan och farsan till stan och gjorde lite ärenden och jag fick en kamera! =) Därefter åkte jag till stallet och red, so far so good.


Sedan skulle jag ta in några hästar innan jag åkte. Stona först, två stycken som jag brukar ta samtidigt, men först sparkade den ena den andra, de var så mycket knott så de hade panik, sedan slet sig den ena och dryga, men tillslut kom vi in.


Därefter valackarna. Tog de en i taget, när jag tagit ena gick jag ut och skulle ta den andra, då kom den i full fart, hade hoppat ur. Aja, fick in den ganska fort och det löste sig. Växlade några ord med en kompis men var tvungen att springa då jag bara hade fem min på mig innan bussen skulle gå.


Sprang som en idiot och skulle hämta nyckeln till baracken, då var det larmat så naturligtvis satte jag igång larmet, och inte kan jag koden heller. Så då fick jag springa tillbaka och fråga efter den, och sedan springa och stänga av koden.


Bytte om, men sedan började larmet krångla så det tog ett tag. Naturligtvis missade jag bussen, men som tur var så fick jag skjuts hem av en kompis pappa, skönt!


Nu ska jag äta middag, sedan kommer jag tillbaka =)


Puss o Kram

Lina Lilja

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Lilja - 12 mars 2010 09:32

Hejsan allihopa! Var ett tag sedan nu, och tyvärr så blir det här inget roligt inlägg för de flesta, i alla fall vad jag tror. Har en bra och en dålig nyhet, fast för vissa så kanske det blir två dåliga eller två bra eller jag vet inte vad. Men såhär...

Av Lina Lilja - 27 februari 2010 22:07

Ledsen, ledsen, väldigt ledsen för att jag inte skrivit på typ evigheter, men min vecka har verkligen varit påfrestande! Fullproppad, sena kvällar, och dessutom psykiskt påfrestande. Men nu är den över och jag har S P O R T L O V !!!   Den ska ti...

Av Lina Lilja - 20 februari 2010 22:04

Screw SVT, hata Melodifestivalen. Nu har det värstaste värsta hänt... Resultatet i dagens delfinal gjorde så att Alcazar kom till Andra Chansen, vilket visst är lite surt, men de är vidare i alla fall och kan fortfarande komma till Final. Grejen är b...

Av Lina Lilja - 19 februari 2010 20:11

Ja, det är många som undrar vart jag håller hus.. Sanningen är (vänta nu, jag ska släppa en riktigt bomb!)... Djuuuuuuuuuuuuuupt andetag! Jag tror jag är redo nu;               DYGNET HAR BARA 24 TIMMAR!!!!   Chockande, jag vet. O...

Av Lina Lilja - 13 februari 2010 22:02

Jahapp, då var ytterligare en delfinal i årets upplaga av melodifestivalen förbi och över. Jag var som sagt på genrepet vilket var roligt, men ändå inte superkul. Artisterna såg ut ungefär som om de precis klivit upp ur sängen (osminkade och håret va...

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards