Lina Lilja - Love, Sex and Life

Direktlänk till inlägg 25 maj 2009

Dagen (och natten...)

Av Lina Lilja - 25 maj 2009 19:43

La till natten där i slutet på rubriken också. Är nämligen skittrött nu, och det kan förklaras genom att berättas hur min natt var..


Släckte lampan omkring kvart i tio igår kväll, jättetrött var jag. Dock tog det eeevigheter innan jag somnade, klockan hann passera elva. Strax efter tre vaknar jag till, och hör att min ena katt spyr utanför sovrumsdörren. Först tänker jag att jag fixar det imorgon bitti, men när han kommer in i mitt rum och låter som att han ska spy igen kastar jag mig upp. Som tur var spyr han inget mer just då, men när jag ändå var uppe var det ju lika bra att torka bort spyan.


Går och lägger mig för att somna om - något som dock var omöjligt. Klockan var över fem när jag somnade, och jag vaknade igen bara en dryg halvtimme senare. Då gav jag upp och gick upp och tog en dusch istället.


Nämnas ska kanske att jag vanligtvis har ganska svårt med sömnen, och när det då blir lite extra mycket att tänka på så märker ni ju - att sova blir näst intill omöjligt...


Sedan var det skola, hände inte så mycket. Sista timmen hade vi simprov - livräddning. Gick väl helt okej, överlevde i alla fall, trots att kompisen lyckades trycka ner huvudet under vattnet på mig ;)


När jag ändå var på fjärran så passade jag på att gymma en sväng. Gymkortet går ut på måndag, så jag börjar få lite ångest... Gick därefter ned på stan, det var verkligen sommarvärme! Jeans börjar bli alldeles för varmt så ska det vara samma väder imorgon måste jag leta reda på några andra kläder. Insåg att varken min kropp eller min garderob är utrustad för sommaren. Vi får skjuta lite på sommaren hörrni, så att jag hinner sola lite solarium, träna lite mer och köpa lite nya kläder innan värmen drar igång, bara så att ni vet!!


Köpte glass på stan - mums! - och tog därför bussen till mammas jobb. Vi skulle fylla i lite papper till USA resan på nätet, dock hade vi inte alla papper som krävdes så det får göras en annan dag. Åkte förbi affären, kom hem, åt middag, hamnade här.


Det var ungefär så min natt och dag sett ut. Helt okej, även om jag är väldigt trött nu. Hur har ni haft det?


Puss o Kram
Lina Lilja

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Lilja - 12 mars 2010 09:32

Hejsan allihopa! Var ett tag sedan nu, och tyvärr så blir det här inget roligt inlägg för de flesta, i alla fall vad jag tror. Har en bra och en dålig nyhet, fast för vissa så kanske det blir två dåliga eller två bra eller jag vet inte vad. Men såhär...

Av Lina Lilja - 27 februari 2010 22:07

Ledsen, ledsen, väldigt ledsen för att jag inte skrivit på typ evigheter, men min vecka har verkligen varit påfrestande! Fullproppad, sena kvällar, och dessutom psykiskt påfrestande. Men nu är den över och jag har S P O R T L O V !!!   Den ska ti...

Av Lina Lilja - 20 februari 2010 22:04

Screw SVT, hata Melodifestivalen. Nu har det värstaste värsta hänt... Resultatet i dagens delfinal gjorde så att Alcazar kom till Andra Chansen, vilket visst är lite surt, men de är vidare i alla fall och kan fortfarande komma till Final. Grejen är b...

Av Lina Lilja - 19 februari 2010 20:11

Ja, det är många som undrar vart jag håller hus.. Sanningen är (vänta nu, jag ska släppa en riktigt bomb!)... Djuuuuuuuuuuuuuupt andetag! Jag tror jag är redo nu;               DYGNET HAR BARA 24 TIMMAR!!!!   Chockande, jag vet. O...

Av Lina Lilja - 13 februari 2010 22:02

Jahapp, då var ytterligare en delfinal i årets upplaga av melodifestivalen förbi och över. Jag var som sagt på genrepet vilket var roligt, men ändå inte superkul. Artisterna såg ut ungefär som om de precis klivit upp ur sängen (osminkade och håret va...

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards