Lina Lilja - Love, Sex and Life

Direktlänk till inlägg 8 februari 2009

Dagens hjälte!

Av Lina Lilja - 8 februari 2009 20:42

Vet att jag vanligtvis inte skriver ut namn och lägger ut bilder på andra personer på bloggen utan att fråga, ifall de inte vill det, men dessa är verkligen värda det!


Marta är verkligen dagens hjälte! Tyvärr fastnade inte hon på bild.. :( Först hjälpte hon mig på framhoppningen till första klassen och hon var den bästa person som någonsin hjälpt mig på framhoppningen! (Jag säger inte att ni andra var dåliga, all hjälp uppskattas!, men Marta är oslagbar..) Därefter hjälpte hon oss att ta oss loss från stallplan, och det var inget litet jobb det eller! Marta - dagens ros, dagens hjälte! En underbar person som ingen kan slå! Tack vännen <3


Sedan måste jag också ge min kära hästskötare Frida massa beröm. Hon var jättesnäll och superbra att ha med sig. Tack för all superbra hjälp tjejen! Bild på henne har ni redan sett.... Tack tack för ALLT! Det var inget litet jobb du fick direkt ;) Hade du vetat vad du skulle få vara med om hade du väl aldrig följt med :p


Tack båda två, ni är värda guld! Tack också till den som mockade åt mig idag, vem det nu var, det vägde guld!


Ska se på tv nu och återkommer om melodifestivalen senare.


Vi hörs!


Puss o Kram

Lina Lilja

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Lilja - 12 mars 2010 09:32

Hejsan allihopa! Var ett tag sedan nu, och tyvärr så blir det här inget roligt inlägg för de flesta, i alla fall vad jag tror. Har en bra och en dålig nyhet, fast för vissa så kanske det blir två dåliga eller två bra eller jag vet inte vad. Men såhär...

Av Lina Lilja - 27 februari 2010 22:07

Ledsen, ledsen, väldigt ledsen för att jag inte skrivit på typ evigheter, men min vecka har verkligen varit påfrestande! Fullproppad, sena kvällar, och dessutom psykiskt påfrestande. Men nu är den över och jag har S P O R T L O V !!!   Den ska ti...

Av Lina Lilja - 20 februari 2010 22:04

Screw SVT, hata Melodifestivalen. Nu har det värstaste värsta hänt... Resultatet i dagens delfinal gjorde så att Alcazar kom till Andra Chansen, vilket visst är lite surt, men de är vidare i alla fall och kan fortfarande komma till Final. Grejen är b...

Av Lina Lilja - 19 februari 2010 20:11

Ja, det är många som undrar vart jag håller hus.. Sanningen är (vänta nu, jag ska släppa en riktigt bomb!)... Djuuuuuuuuuuuuuupt andetag! Jag tror jag är redo nu;               DYGNET HAR BARA 24 TIMMAR!!!!   Chockande, jag vet. O...

Av Lina Lilja - 13 februari 2010 22:02

Jahapp, då var ytterligare en delfinal i årets upplaga av melodifestivalen förbi och över. Jag var som sagt på genrepet vilket var roligt, men ändå inte superkul. Artisterna såg ut ungefär som om de precis klivit upp ur sängen (osminkade och håret va...

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards