Lina Lilja - Love, Sex and Life

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Lina Lilja - 27 februari 2010 22:07

Ledsen, ledsen, väldigt ledsen för att jag inte skrivit på typ evigheter, men min vecka har verkligen varit påfrestande! Fullproppad, sena kvällar, och dessutom psykiskt påfrestande. Men nu är den över och jag har S P O R T L O V !!!


Den ska tillbringas i Åre och det ska faktiskt bli jävligt skönt att få komma bort och se saker ur ett annat perspektiv och tänka igenom vad man ska prioritera och så....


Ska nämna Melodifestivalen lite snabbt också. Tummen upp för Anna, Pernilla och Peter som alla hade helt underbara låtar! Härligt att höra att det åtminstone finns en schlagerlåt i årets festival (Pernillas låt syftar jag på då). Annas låt gick rätt in i hjärtat på mig och det kunde lika gärna ha varit jag som satt och sjöng varje ord där.
Och Peters, vad ska man säga? Så mäktig, så härlig!! HEEEEEEEEEELT UNDERBAR! Nä, den älskade jag verkligen.


Nu ska det packas ihop det sista och sedan är det sova som gäller.


Puss o Kram

Lina Lilja

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards