Lina Lilja - Love, Sex and Life

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Lina Lilja - 12 februari 2010 18:51

Jajemensan, idag har jag varit på äventyr! Igår var humöret i botten, men nu är det på topp igen (eller i alla fall nästan). Jobbade fram till strax efter tolv. Köpte lite lunch och ett sådant där hjärta med massa geléhjärtan i (det enda bra med Alla Hjärtans Dag). Sedan satte jag mig på bussen ut till Valbo Köpcentrum där det var melodifestivalyra. Melodifestivalen kommer ju till Sandviken imorgon! Klockan 15 skulle Dogge och hans gäng uppträda men då jag inte gillar deras musik riktigt + att jag var jädrigt trött så orkade jag inte vara kvar till dess. Däremot så var Hanna och Andreas där när jag var där och blev intervjuade och så =)


Dessutom blev det autografskrivning, kramar och lite småsnack med dem, mycket trevligt! Hanna var grymt rolig och väldigt, väldigt trevlig. Har sett henne i Singin in the Rain för några år sedan, men mer än så visste jag inte om henne typ. Men grymt trevlig var hon och hon växte i mina ögon, hoppas hennes låt är lika bra också! (Btw så berättade hon att hennes storasyster heter Lina =))


Intervjun med Andreas var roligare än vad den med Hanna var, men när jag själv träffade honom så blev jag inte alls lika imponerad av honom. Han var mest bara stressad och skyndade på allting och var inte alls lika pratglad, lugn och rolig som Hanna var. Aja, sjunga kan han i alla fall!


Imorgon ska vi på genrepet på dagen. Trots att det blev lite strul med biljetterna så att vi får sämre biljetter än vad vi skulle haft så ska det bli väldigt roligt. Ni vet vilket stort melodifestivalfan jag är, och senast jag var på melodifestivalen (enda gången jag var där) var när det var en deltävling i Gävle för några år sedan. Då var vi med i direktsändningen och jag fick vara med i TV! (Gav en kudde till Luuk i något sådant där underligt spex.) I år kommer jag inte få vara med i TV, och platserna är sämre, men kul kommer jag nog att få ändå! Och kanske kan man få en närbild på Mums-Mums? ;)


Nu är det time for dinner. Vi ska äta raklette (stavning?)! Myyyyyyycket gott =)


Puss o Kram

Lina Lilja

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards