Lina Lilja - Love, Sex and Life

Alla inlägg den 8 december 2009

Av Lina Lilja - 8 december 2009 21:08

Ska upp tidigt imorgon då en kompis tvingar mig att vara i stallet till klockan åtta. Okej, det är inte riktigt sant, men jag vill väldigt gärna träffa henne, och hon är i stallet klockan åtta så det gäller väl att åka dit då I guess...


Efter det ska jag dra in till stan. Tänkte klippa håret och sedan får vi väl se vad jag hittar på. Tog aldrig sprutan igår så det blir väl den imorgon också, och så får vi se om jag får tid att gå en sväng till gymmet med morsan =)


Puss o Kram

Lina Lilja

Av Lina Lilja - 8 december 2009 19:19

Åkte in till stan och hälsade på farmor och farfar en sväng. Därefter åkte jag ut till stallet en sväng och hälsade på lite kompisar. Grymt kul att se dem igen, och de verkade tycka som om de tyckte att det var kul att se mig också. Det var inget us-möte, men däremot ett luciamöte, och naturligtvis fick jag saker att göra, haha ;)


Förresten har min väska kommit nu också, så jag måste packa upp lite. Är grymt trött och hängig dessutom, tidsskillnaden you know, suck. Så det blir tidigt i säng ikväll.


Är ni i Gävle på söndag så kom gärna förbi Lerkvik! GRS anordnar Luciashow klockan två i ridhuset. Innehåller bland annat Pegasus, Luciatåg och Ride and Bike. Garanterat mycket hästar, skratt och annat kul! Cafeterian säljer bland annat tomtegröt och pepparkakor.


Så Luciashow på GRS söndag klockan två! Kom gärna förbi =)


Puss o Kram

Lina Lilja

Av Lina Lilja - 8 december 2009 14:13

Har suttit här hemma och mest gjort ingenting. Tog en snabbdusch och fräschade till mig lite, åt frukost/lunch, läst lite Cosmopolitan, osv. Nu ska jag snart gå till bussen så ska jag åka in till stan och hälsa på farmor och farfar. Ev. ska jag ta svinsprutan ikväll och sedan ska jag till stallet och säga hej till alla kompisar!


Än har inte väskan dykt upp, men däremot så tror de att den kommer ikväll någon gång, så vi hoppas väl på det! Den ska finnas på Arlanda i alla fall. Skriver mer ikväll!


Puss o Kram

Lina Lilja

Av Lina Lilja - 8 december 2009 12:31

Gissar på att jag var rätt mycket tröttare än vad jag kände mig igår... Pappa ringde nämligen och väckte mig för omkring en halvtimma sedan - och då hade jag sovit i 14 timmar!!! Är nu tröttare än jag var innan, hehe. Hatar att sova så länge och dessutom kommer jag troligtvis inte hinna klippa mig idag! Kommer in till stan vid tre och ska då träffar farmor och farfar, sedan ska jag vara i stallet innan klockan sex och gå på US-möte. Full fart på en gång!


Så gissar på att jag får klippa håret imorgon istället.. Dessutom var jag sugen på att åka till gym idag men dels hinns det inte med, och dels har jag fortfarande inga kläder... Surt, hoppas de kommer snart!


Det där utvecklingsinlägget kommer lite senare. Ska se om jag kan hitta på något roligt att göra nhu, hehe.


Puss o Kram

Lina Lilja

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards