Lina Lilja - Love, Sex and Life

Alla inlägg under oktober 2009

Av Lina Lilja - 21 oktober 2009 13:26

Allt blir bara underligare och underligare... Ceci vaknade idag med en öroninfektion så hon måste till doktorn - och vi har ingen bil... Som tur var så sov Kenny över här så han ska köra henne, men det är lite weird att slippa trängas i badrummet. Så van med det nu, har fått göra det varje dag i två månaer ju!


Aja, gick och la mig i sängen och tittade på L Word igår. Släckte strax efter åtta så idag borde jag väl vara utvilad, eller? Nu ska jag gå till bussen i alla fall. Hoppas på att vi slipper vikare där idag också, hatar vikarierna!


Puss o Kram
Lina Lilja

Av Lina Lilja - 21 oktober 2009 01:23

Det är så gryymt varmt i huset! Keila har stängt av värmen men det hjälper inte! Som tur är så är nedervåningen sval i alla fall, där vårat sovrum ligger. Är sååå bored också by the way.. Hör att 2 an a half men är på inne i sovrummet, tror jag ska gå in och titta lite. Tror Nate ligger och tittar. Ska nog ta en dusch och gå och lägga mig snart, men halv sju kändes lite väl tidigt...


Puss o Kram
Lina Lilja

Av Lina Lilja - 20 oktober 2009 23:31

Just nu vet jag inte vart jag ska ta vägen. Allt här i amerika är så rörigt så jag ibland önskar att jag bara kunde packa väskan och åka härifrån, men vart? Hem vill jag inte, för hemma är det en stor röra också. Det finns så många människor som jag skulle sakna i mitt liv, både i Sverige och i USA, men just nu så skulle jag bara vilja försvinna. Åka till något litet land i Oceanien som ingen har hört talas om, byta namn och starta ett nytt liv. Så less på allt som händer.


Jag önskar det fanns någon utanför ALLT som jag bara kunde få explodera över, men bloggen fungerar inte, och alla mina vänner, i både USA och Sverige, är en del av det hela. Allt är bara en big mess, och så ska man liksom förklara för sina vänner varför allt är så piss, men man måste lämna ute vissa delar oavsett vem man pratar med. I am sick of everything. Jag ska nog fan bara försvinna.


Lessen att allt blev så deppigt, har faktiskt haft en helt okey dag. Bara en massa saker som händer, t. ex. så har våran bil blivit tagen då Keila inte betalade lånet till den, så nu har vi ingen bil och vi bor in the middle of nowhere. And that's just one thing. Imorgon är det dock skola igen, en vit dag! Älskar vita dagar!! =D


Nä, nu ska jag försöka muntra upp mig med något. Eller åtminstone göra något. Eller sluta skriva i alla fall...


Btw så fick jag nyss ett mejl från Happys nya ägare - hon har kotledsinflammation. Ytterligare en underbar sak som hänt.


Och idag skulle min morfar blivit 80 år om han levt, saknar han nå grymt! Älskade min morfar så mycket <3


Puss o Kram

Lina Lilja

Av Lina Lilja - 20 oktober 2009 13:20

Godmorgon alla vänner! Ska iväg till skolan nu, var snabb så fick lite tid över... Borde ha pluggat till Anatomtyn, något jag inte har gjort.... Skit liksom, har haft nästan en vecka på mig. Då får man skylla sig själv när betygen inte är som man tänkt sig!!Hörs ikväll!Puss o KramLina Lilja

Av Lina Lilja - 20 oktober 2009 03:22

Ska krypa till säng nu. Borde läsa på anatomy innan jag lägger mig, får se om jag orkar. Har ett läxförhör imorgon och jag måste skärpa till mig nu annars kommer betyget i det ämnet hamna i botten snart - suck! Hata NO, alla former av NO.


Annars imorgon är det juveldesign, matte och tyngdlyftning. Hoppas på att få tillbaka matteprovet, för det kändes riktigt bra. Om det är bra vill säga, annars vill jag inte ha tillbaka det... Hehe.


På kvällen inga planer. Antagligen ingenting eftersom att Keila, Nate, Kerston och Eli är sjuka så de ska stanna hemma, bara jag, Ceci och Nick som är frisk och ska till skolan. Så kan det gå! Nä, nu väntar sängen.


Puss o Kram

Lina Lilja

Av Lina Lilja - 20 oktober 2009 00:54

Fick en kommentar häromdagen, om något som jag sett men inte tänkt närmare på. Hur kan det komma sig att en majoritet av mina läsare är oskulder? Har funderat och tänkt lite på det, och har en möjlig anledning.


Vad jag tror att det kan vara är att de som är oskulder gärna läser om sex och fantiserar om första gången. De som redan har haft sex, eller är sexuellt aktiva, vet redan hur det är och behöver inte läsa om det. De exprementerar själva och testar olika saker, istället för att läsa sig fram till vad som passar alla andra. Oskulder vet inte vad de gillar och inte gillar, så de läser om vad andra gillar och som de kanske kommer att gilla.


Vad tror ni om det?? Tror ni jag har rätt eller är i närheten? Har ni andra tankar?? Har ni något jag vill jag ska skriva om? Intresserade av ett sexinlägg? Om vad vill ni läsa? Har ni åsikter om bloggen?


Skriv en kommentar eller skicka ett mejl till landstrom.lina@gmail.com så ska jag försöka göra er nöjda. Ju mer kommentarer och åsikter jag får, desto bättre kan jag göra bloggen!!


Puss o Kram

Lina Lilja

Av Lina Lilja - 20 oktober 2009 00:45

Av någon anledning så har min dator just bestämt sig för att vara grymt seg. Suck, hoppas inte den ska hålla på såhär hela kvällen, då kommer jag balla ur totalt. I alla fall så tänkte jag beskriva känslan jag har nu på samma sätt som jag gjorde igår, men en annan känsla, väldigt annorlunda...


Har ni någon gång haft känslan att ni vill ha något so bad, något som finns så nära men ändå så långt bort? Som att stå i en godisbutik utan pengar. Eller att ha godisförbud och se kompisen sitta och smaska med en godisskål i knät. You know what I mean? Det är känslan jag har nu i alla fall. By the way är jag hungrig också, appråpo godis liksom ;)


Dagen har varit bra. Gjorde ett historiatest och fick 16/18 vilket är helt godkänt i min värld. Gjorde nästan klart matteläxan under seminar, har lite kvar bara vilket jag ska göra ikväll. Annars? Inget speciellt vad jag kan minnas...


Puss o Kram

Lina Lilja

Av Lina Lilja - 19 oktober 2009 03:30

Har ni någongång haft den där känslan att man bara vill lägga sig på golvet och grina och skrika sitt hjärta ur kroppen och bara få ur sig allt som finns där inne? Bara få explodera? Jag önskar jag kunde få explodera just nu, någonstans, med någon. Frågan är med vem... Jag saknar mina vänner <3


Nä nu ska jag gå och lägga mig och hoppas att morgondagen blir bättre. Skulle behöva något bra.

Puss o Kram

Lina Lilja

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards