Lina Lilja - Love, Sex and Life

Alla inlägg den 28 september 2009

Av Lina Lilja - 28 september 2009 23:13

Just nu är jag på sådär deppigt humör. Började igår med att vi aldrig gick på teater, för Keila hade inte råd. Jag blev ganska sur eftersom jag sa åt henne två veckor i förväg. Jaja, hade en bra dag i alla fall, tog det lugnt hemma hos Kenny och så.


Vaknade imorse och var på dåligt humör redan när jag vaknade. Jag har längtat efter E hela dagen. Det här är en typisk sådan där dag när man bara behöver sin bästa kompis och kunna skicka ett sms och säga att man mår piss och så får man svar på två sekunder att allt kommer bli bra. Jag skulle bara vilja ligga i hennes knä och bryta ihop just nu, så känns det. Varför vet jag inte riktigt, bara är så.


Keila har fått ett till jobb också, så hon kommer att koma hem sent om dagarna nu mera vilket gör att det känns ännu lite jobbigare. Dessutom var hon supernervös imorse och var sur och grinig vilket inte gjorde det hela bättre. Hon ringde i alla fall alldeles nyss och sa att hon skulle hämta mig och köra mig till tennis, skönt att hon kom ihåg det i alla fall! Hon sa också att Micheal hade goda nyheter för mig och Ceci och det kan jag verkligen behöva. Har inte hans nummer men hon sa att vi skulle ringa honom när hon kom hem.


Vill bara säga E, jag saknar dig MASSOR! Vill ha dig här NU!! Du får komma över på höstlovet eller något för jag pallar inte livet utan dig. Du kommer nog att ha två lååååååååååååååååååååååååånga mejl nästa gång du kikar i inkorgen (har redan skickat ett som du inte svarat på). Saknar dig, tänker på dig, behöver dig. Behöver få bryta ihop med någon!


Saknar er alla andra också! Längtar tills vi ses igen, men jag vet att ni inte vill se mig förrän till sommaren. Jag vet att ni stöttar mig vilket känns skönt för utan er så överlever jag inte! Älskar er massor!


Puss o Kram

Lina Lilja

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards