Lina Lilja - Love, Sex and Life

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Lina Lilja - 21 september 2009 03:20

Jag har sagt typ en miljon gånger förut hur mycket jag hatar fördomar, men nu säger jag det igen. VARFÖR kan inte människor acceptera att det finns alla möjliga typer av människor och att alla kombinationer är möjliga? Läs detta, skratta och glöm, läkare vet ingenting.


http://www.aftonbladet.se/kultur/notiser/article5818367.ab


By the way så hittade jag mejlet igen! Härligt! Nu har jag givit upp chipsen och börjat äta choklad istället. Ska snart krypa isäng.


Puss o Kram

Lina Lilja

Av Lina Lilja - 21 september 2009 02:32

My life sucks... Nej det gör det inte, jag behövde bara säga det. Jag är så less just nu på allt och ingenting, är bara på det humöret. Som att jag inte bryr mig om någonting. Har varit så ett par timmar nu, antar att det bara är så. Sitter och äter chips och salsasås just nu, gott!

Väntar också på ett email från en vän, och kikade inkorgen på Charlies iPhone när vi var hemma hos Ginny för ett par timmar sedan. Hade inte fått svar men av någon anledning så fortsatte jag stirra på mejlet och i inkorgen, det bara kändes bra att göra det. Nu när jag öppnar min mejl på min laptop är alla de senaste meljen mellan oss raderade! Både skickade och mottagna! THAT SUCKS! Suck...


Nu ska jag äta chips and salsa, kika på Sex and the City, lägga in fler bilder på resdagboken och tycka allmänt synd om mig själv utan anledning...


Puss o Kram

Lina Lilja

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards