Lina Lilja - Love, Sex and Life

Alla inlägg den 17 september 2009

Av Lina Lilja - 17 september 2009 02:54

Hejsan!

Tänkte börja med att berätta vad som händer lite i livet här till att börja med. Hann inte skriva mer igår, och dessutom fungerade inte bloggplatsen. Minns inte vart jag slutade, men senaste dagarna har det i alla fall varit mest skola och tennis.


Imorgon har jag ingen träning så jag ska laga mat - fattiga riddare, så gott!! Har inte heller några läxor så det är också suuuperskönt! På fredag ska jag, Ceci, Keila och Kenny på en konsert på kvällen, ska bli mycket trevligt =)


Så, bloggens framtid. Jag har fått ett par mejl om hur ni vill ha det och vad ni vill skriva om, fortsätt skicka sådana! Ni kan också skriva kommentarer och så länge ni är seriösa så får ni vara så anonyma ni vill! Det jag har fått flera önskningar om nu är analsex så tänkte ta tag i det ämnet, kommer dock inte bli något inlägg idag, men kanske hinner imorgon.


Kan inte göra alla nöjda, men nu kommer det bli lite mindre USA, och så kommer jag att fortsätta med sex och kärleksinläggen även om de inte blir lika många som innan jag åkte (ni måste ta hänsyn till att jag inte har lite mycket tid till dator här).


Nu ska jag fortsätta planerna till min Sweet 16. Jag ska ha ett STORT party med 50 gäster. Kenny och Graham har en entertainment firma, Kenny är dj så han fixar musik och sånt, och Graham tar foton. Det äger rum den 21/11 och jag längtar sååå! Det ska vara ett "Black and White" party så alla ska klä sig i svart och vitt. Längtar SÅ mycket!!


Puss o Kram

Lina Lilja


(Ps. I Sverige är det redan den 17:de så STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEAGEN MAMMA!)

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards