Lina Lilja - Love, Sex and Life

Alla inlägg den 7 september 2009

Av Lina Lilja - 7 september 2009 12:45

Här är klockan kvart i ett och vi är fortfarande kvar hemma. Vi skulle egentligen ha åkt för tre kvart sedan men det har hänt lite saker här, varit lite drama, så därför är vi lite sena. Kan dock inte berätta vad just nu men det kommer nog fram så småningom. Kan dock lugna er med att det inte har med mig att göra.


Så vad har jag gjort fram tills nu? Tv, lekt med ungarna, pratat och datat. På datorn så har jag läst massa bloggar, svenska tidningar, tittat på gymnasium och så har jag drömt mig bort. Jag satt och tittade på olika ressidor och drömt mig bort till allt från Hawaii och Miami till Asien och Afrika. Det finns många ställen att besöka i den här världen!


Lite konstigt egentligen att drömma sig bort när man redan är borta, men det är inte så jag menar. Men jag saknar havet massor! Det är lite tråkigt att havet är så långt ifrån här...


Har egentligen mer saker som jag skulle skriva, men vi ska åka nu så hinner inte. Vi hörs senare!


Puss o Kram

Lina Lilja

Av Lina Lilja - 7 september 2009 09:46

Här är det förmiddag och folk har precis börjat vakna (är lediga idag som sagt), i Sverige är det eftermiddag och folk har börjat ramla hem från skola och jobb... Igår när jag gick och la mig vid halv tolv, så var min familj i Sverige på väg upp för att gå till skola/jobb. Tidsskillnaden är sjuk!


I alla fall. Har inte hänt så mycket här än. Tv och dator än så länge. Klockan 13 ska vi på barbeque hos en kompis, är ett stort gäng som ska dit så det ska bli kul!


Måste berätta en rolig sak som hände förra veckan bara - hehe =)
Keila hade gjort köttbullar och spaghetti med tomatsås till. Men jag dissade tomatsåsen och tog ketchup istället, det är väl inget konstigt? Spaghetti och köttbullar med ketchup har väl varenda svensk ätit någon gång? Men Keila tyckte jag var helt sjuk som hade ketchup på pasta och köttbullar, haha!! Det var jättekonstigt för henne!


Det tyckte jag var kul, att hon aldrig hade ätit pasta med ketchup förut. Nu ligger det förresten uppe fler bilder på resdagboken..


Ha en bra kväll Sverige, och ha en bra dag USA!


Puss o Kram

Lina Lilja

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards