Lina Lilja - Love, Sex and Life

Alla inlägg den 3 september 2009

Av Lina Lilja - 3 september 2009 19:31

Kul rubrik va? Sorry, men det kändes ännu sämre att skriva in rubriken "Trött" igen, även om det är vad jag skulle vilja skriva. Jag är verkligen supertrött!


Träningsvärk från igår, tyngdlyftning + tennis, och tennisträning idag, helt slut!! Men nu har jag ingen tennis förrän på tisdag, har tyngdlyftning imorn men sen tänker jag ta det lite lugnt. Nate vill att jag ska följa med honom och Graham och spela tennis på lördag morgon, men jag tror jag ska sova istället.


Jag var lite piggare när jag klev upp imorse eftersom jag var så duktig och gick och la mig tidigt igår. Ska gå och lägga mig tidigt ikväll också. Imorgon är det skola, sedan hem och ta det lugnt och på kvällen så är det hemmamatch i amerikansk fotboll som jag såklart ska se! Ska bli kul att se cheerleadarna och så! =)


Lördag och söndag ska jag SOOOVA!!, har inga egentliga planer för de dagarna var jag vet. Söndag är det väl kyrka, men annars vet jag inte. På måndag är det ledigt så då är det barbeque, antingen hos oss eller hos Ginny.


Nu ska jag träna lite på anatomyn, sedan ska jag sova.


Puss o Kram

Lina Lilja

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards