Lina Lilja - Love, Sex and Life

Alla inlägg den 2 september 2009

Av Lina Lilja - 2 september 2009 20:36

Ni anar inte hur trött jag är! Hela kroppen värker! Dels har jag träningsvärk sedan tyngdlyftningen i förrgår, dels är jag dödstrött efter tyngdlyftningen idag (var sjuuukt jobbigt!!), och dels är jag dödstrött efter tennisen. Jag kan knappt lyfta en penna, så trött är jag!


Har pluggat en massa engelska, har ett test imorgon. Sjukt svårt!, men jag ska göra mitt bästa. Matteläxan och anatomytestet som jag måste plugga till, ska jag göra så mycket jag kan på seminar imorgon, och resten imorgon kväll.


Den här helgen är långhelg, och det ska bli grymt skönt - behöver verkligen vila!! På måndag är det labourday, så det är en röd dag. Ska sova MASSOR i helgen, och plugga lite.


Nu ska jag gå och lägga mig. Klockan är bara strax efter halv nio, men då kan jag lägga mig och läsa lite, och sedan släcka tidigt. Behöver verkligen det! Är sjukt trött på att behöva gå upp 5.50 varje morgon - SUCK! Jaja, det blir en vana det också =) Sedan är det skönt att ha 30-40 min med buss till skolan, då hinner man plugga massor!! Hehe...

Imorgon em är det tennisträning som vanligt, kul! Har åtminstone ingen tyngdlyftning imorgon - skönt!


Godnatt vänner - hörs imorgon!


Puss o Kram

Lina Lilja

Av Lina Lilja - 2 september 2009 16:18

Idag har det varit skola (som vanligt). Hade ett test i anatomy som gick sådär, fick jättemycket beröm för mitt smycke i smyckesdesignen, grymt kul! även om inte jag gillar den så mycket..., hann dock inte riktigt klart. Bild kommer när den är klar!


Därefter matte. Hänger med bättre och bättre där också, även om det är grymt svårt med termerna. Har aldrig läst matte på engelska, och hur ofta säger man "är lika med" eller liknande på engelska i svenska språket??? Aja, bättre blir det i alla fall..


Sist var det tyngdlyftning. Är så gryyyyyyymt trött! Sjukt jobbigt var det!! Men men, känner mig stolt efteråt i alla fall =) Fattar dock inte hur f*n jag ska orka 1½ timme tennis på det! Suck, kommer somna gott ikväll ;)


Nu måste jag göra lite engelska läxa innan träningen. Skriver mer sen!


Puss o Kram

Lina Lilja

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards