Lina Lilja - Love, Sex and Life

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2009

Händelserik dag!

Av Lina Lilja - 30 augusti 2009 21:45

Imorse åkte vi och åt frukost, ett STORT gäng på jag tror vi var typ 15 pers eller något. Trevligt var det i alla fall. Var buffé så jag åt MASSOR! Var proppmätt efteråt!


Efter det var vi i kyrkan. Kyrkan här är väldigt annorlunda jämfört med kyrkan i Sverige. Har inte bestämt mig för om det är positivt eller inte än... Men mysigt är det i alla fall! Mestadels - lite långtråkigt ibland...


Vi hängde lite medans vi väntade på klockan att gå, därefter åkte vi till flygplatsen och välkomnade Arthurs nya bror, Simon, från Kina. Trevlig prick =)


Vi var allihopa ute och åt, sedan åkte Simon och hans "mamma" hem (han var trött såklart, Kina är 13 timmar före oss, HJÄLP! Hade jag aldrig klarat!!!). Vi andra åkte och hyrde en film som vi satt och tittade på hemma hos Kenny innan vi åkte hem.


Väl hemma blev det plugga och nu har jag svarat på lite mejl. Nu måste jag verkligen sova, är såå trött!! Men jag har haft en bra dag i alla fall =)


Imorgon är det skola och sedan ska jag till doktorn. Man måste betala 20 dollar för att få ett intyg på att man är frisk och kan spela tennis. Suck, pengarna bara flyger iväg här!! Måste bli mer ekonomisk... På riktigt! Och så måste jag sluta äta så mycket. Helt seriöst, jag har nog gått upp 10 kilo bara idag - jag skojar inte!


Jaja, godnatt allihopa!


Puss o Kram

Lina Lilja

 
 
Ingen bild

E.S

31 augusti 2009 20:46

Hej Lina!:)
Jag har försökt maila dig tidigare, men det har inte gått, så jag blir tvungen att skriva en kommentar istället...

Jag har läst din blogg med jämna mellanrum, och vi saknar dej här hemma! Men samtidigt vet jag att du har det bra och att du inte glömmer oss här hemma i Sverige...
Jag har läst att du fått nya kompisar, va kul!:)

Jag läser ju oxå om att du har hemlängtan, det förstår jag. Men jag VET att du kan klara det här, för jag tror på dej, det tycker jag att du också ska göra. Du är starkare än du tror o kan mer än du tror, glöm inte de!
Här hemma är inte livet en dans på rosor heller, tyvärr..

Men vet du va? Jag är fortfarande lika nyfiken av mej, så jag kommer INTE att sluta fråga ut dej om du hittar nå snygga amerikaner där borta;) Så nu vill jag höra, hur går det med ditt sällskap, är det nån som är speciell?:)

Tänkte att du kanske vill veta lite vad som händer här hemma oxå, i stallet tex. Inte direkt så många nyheter måste jag tyvärr medge... Men sara och jag har börjat haft hästskötarkurs med tezza på söndagseftermiddagarna, du ska se hur gulliga dom flesta ungarna är!;)
I skolan händer väl inte sådär jättemycket, eller nja,lite händer det väl, men det kan vi ta i nåt annat mail.

Just nu är jag förkyld, inte sådär superkul måste jag säga, snorar, nyser och har ont i halsen:( Men proppar i mej c-vitaminer och hoppas på det bästa..

aja, nu ska jag inte uppehålla dej längre, vill bara avsluta med att jag saknar dej här hemma, saknar att ha nån att prata med som jag vet inte skvallrar vidare till nån annan. Ha de bra så hoppas jag att vi hörs!

Kramar /E.S hemmifrån Gävle, hoppas du vet vem jag är;) svara gärna till min hotmail, hoppas du kommer ihåg den, den börjar; likeli(..)@hot...

 
Lina Lilja

Lina Lilja

1 september 2009 01:56

Hejsan!
Saknar dig massor, tänkte på dig häromdagen och att jag måste mejla dig, men det har varit svårt att hinnas med. Har tyvärr inte fått något mejl av dig, undrar varför?? =(

Sätter mig ner NU och mejlar dig, så kan vi snacka lite mer privat, haha.
Saknar dig massor!!

Kram

http://lilja.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Lilja - 12 mars 2010 09:32

Hejsan allihopa! Var ett tag sedan nu, och tyvärr så blir det här inget roligt inlägg för de flesta, i alla fall vad jag tror. Har en bra och en dålig nyhet, fast för vissa så kanske det blir två dåliga eller två bra eller jag vet inte vad. Men såhär...

Av Lina Lilja - 27 februari 2010 22:07

Ledsen, ledsen, väldigt ledsen för att jag inte skrivit på typ evigheter, men min vecka har verkligen varit påfrestande! Fullproppad, sena kvällar, och dessutom psykiskt påfrestande. Men nu är den över och jag har S P O R T L O V !!!   Den ska ti...

Av Lina Lilja - 20 februari 2010 22:04

Screw SVT, hata Melodifestivalen. Nu har det värstaste värsta hänt... Resultatet i dagens delfinal gjorde så att Alcazar kom till Andra Chansen, vilket visst är lite surt, men de är vidare i alla fall och kan fortfarande komma till Final. Grejen är b...

Av Lina Lilja - 19 februari 2010 20:11

Ja, det är många som undrar vart jag håller hus.. Sanningen är (vänta nu, jag ska släppa en riktigt bomb!)... Djuuuuuuuuuuuuuupt andetag! Jag tror jag är redo nu;               DYGNET HAR BARA 24 TIMMAR!!!!   Chockande, jag vet. O...

Av Lina Lilja - 13 februari 2010 22:02

Jahapp, då var ytterligare en delfinal i årets upplaga av melodifestivalen förbi och över. Jag var som sagt på genrepet vilket var roligt, men ändå inte superkul. Artisterna såg ut ungefär som om de precis klivit upp ur sängen (osminkade och håret va...

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards