Lina Lilja - Love, Sex and Life

Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Lina Lilja - 10 augusti 2009 18:05

Okey, en rolig överraskning som jag hatar med skoj i rösten håller nu på att bli min värsta mardröm. Vi åker hemifrån om typ en kvart, och jag ska ha ögonbindel på mig!! :o


Som sagt, jag har ett kontrollbehov utöver det normala, waaaaaaay utöver det normala, så att för det första inte ha en aning om vart jag ska eller ska göra, och för det andra ha ögonbindel på sig. PANIIIIIIIIIIIIIIIK!!!


Så här sitter jag, ensam, med hjärtklappning och ångestattacker. Alla andra vet precis vad som ska hända, till och med syrran liksom!, men själv vet jag inte ett skit... Jävligt roligt, jag pallar inte sånt här!


Fan fan fan.. Vilket jävla liv har man givit sig in på? Suck, hjärtklappning. Djuuupt andetag....


Skriver ikväll och berättar vad som hände, om jag överlever...


Puss o Kram
Lina Lilja

Av Lina Lilja - 10 augusti 2009 09:04

Blir ett snabbt inlägg då min plan var att vara inne i stallet till klockan nio, det sprack lite som ni kan se... Ska cykla härifrån typ nu.


Det var något mer jag hade tänkt säga, men jag minns ej vad... Jaja, godmorgon i alla fall, hörs ikväll! =)


Puss o Kram

Lina Lilja

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards