Lina Lilja - Love, Sex and Life

Direktlänk till inlägg 29 juli 2009

Ich liebe Alcazar!

Av Lina Lilja - 29 juli 2009 23:51

De var helt underbara! De ägde, de rockade, de var fantastiska! Precis lika bra i verkligheten som på tv, precis lika snygga! Frågade en säkerhetsvakt efter en autograf men trots att jag sa "Snälla" så sa han att de inte skulle komma ut, snyft :´(


De skulle ju till Heartbreak sen, men eftersom jag inte ens fyllt 16 än så kommer jag ju inte in där, så det var ganska jättekört för min del, jag som är deras största fan! Ja nästan i alla fall...


Ska vi bedöma utseendet då, det brukar jag ju göra. Idag måste jag nog säga att Andreas var snyggast, tjejerna hade fått tag i några konstiga rosa tights som inte riktigt föll mig i smaken.. Och vad var det för silverbyxor Lina fått tag i? De gillade jag inte, även om hon naturligtvis var assnygg ändå. De tre skulle liksom stå i varsin svart plastsäck på scenen och ändå vara görsnygga!


Jag skulle vilja veta hur Lina fick den kroppen, smala, fasta snygga ben, fast rumpa, fast mage, och hennes hår, LOVE IT.

De andra är också grymt snygga, såklart! Jag gillade stämningen de hade på scenen också, den var lite avslappnad och familjär, inte så tillgjord som många andra har det. Nä, älskade det! Måste planera in att se dem nästa år också...


Nu borde jag sova. Ska vara i stan tio imorgon och sedan är det fullspäckat schema, och jag borde verkligen börja packa också! Det är inte långt kvar nu vänner!

Puss o Kram

Lina Lilja

 
 
Jessica

Jessica

2 augusti 2009 20:23

Hur Lina fick sin snygga kropp? Står i senaste nummret av "Kropp & Skönhet". MASSA träning, helt enkelt! ;-) Är även jag avis på den fronten. Håller med om allt du skrivit om gruppen, underbart snygga och proffsiga. Hade turen att få träffa dem efteråt (när de spelade i Halmstad) - finare människor får man leta länge efter. Massa kärlek till Lina, Tess & Andreas! :)

http://www.alittletime.blogg.se

 
Lina Lilja

Lina Lilja

2 augusti 2009 23:26

Alltid trevligt att hitta en likasinnad! Får väl leta upp det numret av tidningen då, och börja träna. Synd att jag missade det, läser typ aldrig den tidningen...
Kramar

http://lilja.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Lilja - 12 mars 2010 09:32

Hejsan allihopa! Var ett tag sedan nu, och tyvärr så blir det här inget roligt inlägg för de flesta, i alla fall vad jag tror. Har en bra och en dålig nyhet, fast för vissa så kanske det blir två dåliga eller två bra eller jag vet inte vad. Men såhär...

Av Lina Lilja - 27 februari 2010 22:07

Ledsen, ledsen, väldigt ledsen för att jag inte skrivit på typ evigheter, men min vecka har verkligen varit påfrestande! Fullproppad, sena kvällar, och dessutom psykiskt påfrestande. Men nu är den över och jag har S P O R T L O V !!!   Den ska ti...

Av Lina Lilja - 20 februari 2010 22:04

Screw SVT, hata Melodifestivalen. Nu har det värstaste värsta hänt... Resultatet i dagens delfinal gjorde så att Alcazar kom till Andra Chansen, vilket visst är lite surt, men de är vidare i alla fall och kan fortfarande komma till Final. Grejen är b...

Av Lina Lilja - 19 februari 2010 20:11

Ja, det är många som undrar vart jag håller hus.. Sanningen är (vänta nu, jag ska släppa en riktigt bomb!)... Djuuuuuuuuuuuuuupt andetag! Jag tror jag är redo nu;               DYGNET HAR BARA 24 TIMMAR!!!!   Chockande, jag vet. O...

Av Lina Lilja - 13 februari 2010 22:02

Jahapp, då var ytterligare en delfinal i årets upplaga av melodifestivalen förbi och över. Jag var som sagt på genrepet vilket var roligt, men ändå inte superkul. Artisterna såg ut ungefär som om de precis klivit upp ur sängen (osminkade och håret va...

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards