Lina Lilja - Love, Sex and Life

Alla inlägg den 29 juli 2009

Av Lina Lilja - 29 juli 2009 23:51

De var helt underbara! De ägde, de rockade, de var fantastiska! Precis lika bra i verkligheten som på tv, precis lika snygga! Frågade en säkerhetsvakt efter en autograf men trots att jag sa "Snälla" så sa han att de inte skulle komma ut, snyft :´(


De skulle ju till Heartbreak sen, men eftersom jag inte ens fyllt 16 än så kommer jag ju inte in där, så det var ganska jättekört för min del, jag som är deras största fan! Ja nästan i alla fall...


Ska vi bedöma utseendet då, det brukar jag ju göra. Idag måste jag nog säga att Andreas var snyggast, tjejerna hade fått tag i några konstiga rosa tights som inte riktigt föll mig i smaken.. Och vad var det för silverbyxor Lina fått tag i? De gillade jag inte, även om hon naturligtvis var assnygg ändå. De tre skulle liksom stå i varsin svart plastsäck på scenen och ändå vara görsnygga!


Jag skulle vilja veta hur Lina fick den kroppen, smala, fasta snygga ben, fast rumpa, fast mage, och hennes hår, LOVE IT.

De andra är också grymt snygga, såklart! Jag gillade stämningen de hade på scenen också, den var lite avslappnad och familjär, inte så tillgjord som många andra har det. Nä, älskade det! Måste planera in att se dem nästa år också...


Nu borde jag sova. Ska vara i stan tio imorgon och sedan är det fullspäckat schema, och jag borde verkligen börja packa också! Det är inte långt kvar nu vänner!

Puss o Kram

Lina Lilja

Av Lina Lilja - 29 juli 2009 15:59

Avskedsfesten igår var mycket trevlig =) Tänk om jag vetat att man skulle få presenter och massa pengar när man åker iväg såhär! Då hade jag åkt mycket tidigare, hehe... Gick och la mig strax efter 00.00, vaknade vi sju men lyckades somna om och sova en knapp timme till.


Tog nio-bussen till stan och träffade en kompis, fikade och så. Gick en liten sväng på stan och tog sedan bussen till stallet. Där pratade jag med lite folk och så, sedan åkte jag hem. Nu håller jag på och planerar till USA-resan en massa.


Ikväll så ska vi ta båten in till stan, det är ju den sista Sommarkvällen för året vet ni, och vilka är det som uppträder ikväll då? Jo, ALCAZAR!!! Ikväll tänker jag vara ett sådant där töntigt fan som står längst fram med blocket i högsta hugg. Definitivt!!!


Puss o Kram
Lina Lilja

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards