Lina Lilja - Love, Sex and Life

Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Lina Lilja - 27 maj 2009 19:08

Igår kom jag ju fram till att jag är en typisk storasyster, precis så som en storasyster förväntas vara. Idag har jag kommit fram till att jag dessutom är en typisk skorpion. Läs nedan:


Goda egenskaper

Skorpionen är charmig, intelligent och målmedveten. Du vet vad du vill och går alltid till botten med saker och ting.

Du älskar att utforska och undersöka - vad det än må vara - och du gör det passionerat och intensivt.

Skorpionen är också ömsint och fantasifull och du ses ofta som en intressant och spännande person. Du är en sann vän och har också ett gott hjärta till dem som är svaga och verkligen behöver hjälp.

Mindre goda egenskaper

Skorpionens starka vilja och målmedvetenhet kan ibland göra att andra människor såras. Din största svaghet är svartsjukan. Du vill ofta och gärna förändra och göra om - både för dig själv och för andra. Det gör att du ibland kan ses som lite manipulativ och beräknande.

Skorpionen är lättretad och då vill du gärna hämnas med din giftgadd - ofta på ett lite tjurigt och barnsligt sätt.

Du är mycket varm som person men det finns ändå en inneboende misstänksamhet som kan göra att du dömer människor i förväg.

Så tänker du

Du är nyfiken och har alltid din radar igång i din omgivning. Du vill veta vad som sker och vad som är på gång. Du behöver känna att du har kontroll på den situation du befinner dig i.

Du tänker kreativt och strävar hela tiden framåt.


Yrken du passar inom

Ditt intresse av att ständigt utöka kunskapen och det faktum att du inte ger upp inför problem, gör att du passar inom flera områden - exempelvis inom vetenskap, psykologi, kriminologi och arkitektur.

Din höga ambition och kreativitet är sådant som också gör dig till en god egen företagare.

Din uthållighet och pålitlighet har du också nytta av i flera yrken.


Kärlek och vänskap

Så ser du på kärlek och vänskap

Du är mycket passionerad när det gäller kärlek. Du faller pladask och tar för dig intensivt och fullständigt.

Du behöver ömhet, fantasi och känna åtrå för den du älskar. Samtidigt måste din partner vara intellektuell och en person du kan se upp till.

Du vill inte binda dig för tidigt utan vill skaffa dig så mycket livserfarenhet som möjligt innan det är dags.


Här finner du goda vänner och kärlek

Du passar mycket bra med Kräftan och Fiskarna, men det finns också bra förutsättningar med Oxen och Vattumannen. Dåliga förutsättningar har du hos Vågen och Stenbocken.



Som sagt, det är som att läsa sin egen självbiografi. Allt är kopierat från en jätterolig sida jag hittade, titta själva:


http://www.overnaturligt.se/Stjarntecken/stjarntecken.htm


Vad säger de om dig?


Puss o Kram
Lina Lilja

Av Lina Lilja - 27 maj 2009 16:47

På förmiddagen idag hade vi tyska prov. Strax före det började jag må lite illa, men jag tänkte mest att jag var väl lite nervös och att det skulle gå över, men det blev bara värre. Efter idrotten mådde jag verkligen inte bra, och jag fick knappt i mig någon lunch. Då sa mina kompisar att jag skulle åka hem, och jag hade väl inget annat val än att lyda.


Kom hem omkring halv ett, la mig ner på soffan och mådde piss. Sov lite, och tittade sedan lite på tv. Nu mår jag lite bättre, och hamnade här. Jag gör inte så mycket, tänkte gå och ta en alvedon eller något nu och se om febern kanske går ner då.


Tråkigt inlägg, I know, men en uppdatering i alla fall.


Puss o Kram
Lina Lilja

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards