Lina Lilja - Love, Sex and Life

Alla inlägg den 3 april 2009

Av Lina Lilja - 3 april 2009 22:37

Efter att jag skrivit så gick jag och åt middag. Mådde bara sämre och sämre hela tiden så tillslut gick jag och la mig på mammas spikmatta. Somnade där ganska snart och när jag vaknade 30-40 min senare (vet ej tiden, men tror det var något sådant) så hade huvudvärken släppt men jag var trött och hängig.


Åt lite efterrätt (årets första jordgubbar, underbart!) och så, och blev lite piggare efter ett tag. Mamma och jag satt och pratade om min framtid och så, och jag vet verkligen inte vad jag ska hitta på! Det är ju dags för omvalet snart jue...


Är verkligen inte nöjd med vad jag valt nu. Har valt NaturInternationell här i stan, men nej, jag vill inte. Det är väl en linje som typ duger, men inte mer än så. Nu har ju jag inte jättebråttom då jag blir borta ett år först, men när jag kommer hem måste jag ju ha någonstans att ta vägen trots allt....


Det som jag allra helst vill är att gå ett författargymnasium i Stockholm. De har möte den 20 april så jag försöker få mamma att ta mig dit, får väl se om jag lyckas, men jag brukar få som jag vill ;)


Nä det är knepigt det där med framtiden. Jag vill ju bli en stjärna liksom, och jag älskar att skriva! Så något i den ramen ungefär....


Imorgon börjar blogg-renoveringen. Nu ska jag sova.


See you!


Puss o Kram
Lina Lilja

Av Lina Lilja - 3 april 2009 18:49

Jepp, så är det. Idag fick vi påsklov, jippie! :) Fast dagen har inte varit sådär överdrivet jippie.. Har dragits med huvudvärk nästan hela tiden....


Något som kommer att hända under påsken i alla fall är att bloggen ska göras om. Nytt utseende, och lite mer specificierat. Jag tror jag kommer köra på min senaste idé, men namnet lät bättre på engelska.


Lina Lilja - Love, Sex and Life


What do you say? Låter det okej? Jag tror det, men ska fundera lite till. Kanske kommer bloggen att börja göras om redan ikväll, vem vet? Men inte just nu, nu ska jag äta.


Vi hörs!


Puss o Kram
Lina Lilja

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards