Lina Lilja - Love, Sex and Life

Alla inlägg den 2 april 2009

Av Lina Lilja - 2 april 2009 20:55

Har nu jobbat VÄLDIGT DUKTIGT med mitt skolarbete. Känner mig stolt, på riktigt! Allt jag ätit idag är förlåtet, även om jag borde slänga på mig träningskläderna och cykla samtidigt som jag ser på medium.


För det är vad jag ska göra nu. Jag ska titta på Medium och sen även Private Practice innan jag ska sova. Imorgon är det skola + stall + troligtvis gym. Sedan är det påsklov! :)


See you tomorrow!


Puss o Kram
Lina Lilja

Av Lina Lilja - 2 april 2009 18:52

Jag tänker inte skriva nå mycket nu. Måste verkligen ta tag i skolan, slutspurten nu vet ni. Därför kommer jag ägna kvällen åt Teknik och SO-arbete. Har redan slösat ett par timmar till tv:n och åt att baka (har en sockerkaka i ugnen just nu...)


Har verkligen ätit way too much idag. Massa smet, godis, oboy', Gud vet allt!! Men sen är jag en sådan som brukar unna mig själv saker när jag har mens, varje kvinnas rätt, och ett väldigt bra argument är det också....


Tänkte bara ta upp en sak min syrra nämnde idag. Tydligen är det många i hennes klass som läser min blogg och som tror att jag är bisexuell. Jag kan säga med 100% ärlighet, att såvitt jag vet idag så är jag inte bisexuell. Varför det skulle spela någon roll vet jag inte, och med att jag säger det säger jag inte att jag aldrig kommer att ha sex med både killar och tjejer.


Nu måste jag tillbaka till mitt skolarbete. Får se om jag hinner blogga mer senare.


Puss o Kram
Lina Lilja

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards