Lina Lilja - Love, Sex and Life

Alla inlägg den 10 februari 2009

TV

Av Lina Lilja - 10 februari 2009 20:28

Sorry vänner, men nu sviker jag er för TV:n igen. Just nu är det Top Model, men snart är det både NCIS och House, så sorry!


Godnatt älsklingar, ses imorgon.


Puss o Kram
Lina Lilja

Av Lina Lilja - 10 februari 2009 19:28

Idag var det först skola, hände inget speciellt. Jo förresten, fick tillbaka ett nationellt svenskaprov. Läsdelen, MVG. Kändes skönt.


Därefter var det stallet. Innan stallet pratade jag med en kompis. Hennes häst mår inge bra och inte hon heller. Tycker jättesynd om henne. I stallet pratade jag med en kompis mamma. Den kompisen mår inte heller bra, och inte heller hennes sambo. Suck.


Sen hoppträningen då. Det gick rent åt helvette, jag kan verkligen inte rida! Jag hatar att grina inför andra. Senast jag grinade så någon annan såg var när jag hade ramlat av och fått hjärnskakning för ganska precis ett år sedan.


Men idag grinade jag. Det gick inte, INGENTING funkade! Min ponny var underbar - men det var inte jag... Suck.


Nä, det har inte varit en superbra dag idag, vi får hoppas att morgondagen blir bättre..


Puss o Kram

Lina Lilja

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards