Lina Lilja - Love, Sex and Life

Alla inlägg under januari 2009

Av Lina Lilja - 25 januari 2009 10:13

Okej, mitt hjärta slår nu seriöst så hårt att jag hör det trots musiken som spelas i högtalarna.


Jag sa ju tidigare att ni sååå gärna skulle rösta på mig på Modelljakten.se, där jag heter LinaLilja. Visst, jag blev medlem där för att jag verkligen vill vinna, och jag har verkligen ansträngt mig för att göra det. Men jag trodde aldrig, aldrig, att jag skulle ha någon chans med mina egenknäppta bilder, eller bilderna syrran tagit, med en vanlig digitalkamera, när andra lägger ut bilder tagna av riktiga fotografer i riktiga studion.


Igår låg jag inte ens topp 20, nu när jag gick in och kollade såg jag mig själv på förstaplatsen! Jag fick en smärre chock och var tvungen att klicka runt lite och dubbelkolla det hela, ca. 100 ggr. Men det är sant! Just nu leder jag bland tjejerna!


Jag hoppas verkligen jag ligger kvar där en vecka till, för då går jag till finalen i Juni!


Fortsätt rösta på mig, snälla!


www.modelljakten.se


Puss o Kram

Lina Lilja

Av Lina Lilja - 24 januari 2009 20:49

Lovade ju fler inlägg, men det blir det tyvärr inte idag, får vänta till imorgon!


Just nu sitter jag och kikar på underkläder och nattlinnen/pyjamasar på nätet. Behöver verkligen sådana! Synd att allt är så dyrt :( Ville verkligen köpa något snyggt som jag skulle kunna ha som mål att känna mig trygg och snygg i.


Har aldrig gillat mitt utseende men från och med nästa vecka så ska jag och mamma på gym 2 ggr/vecka. Älskar att gymma, men tyvärr så har inte tiden riktigt räckt till alla gånger, men nu ska jag ta mig tiden!


Dessutom är det ju dumt att köpa något dyrt och sexigt när man inte har någon att visa upp sig för..


Aja, hittar jag inget får jag köpa något på stan på måndag.


Nu ska jag se först Försvunnen och därefter KingKong.


Får se om jag hinner skriva något Godnatt-inlägg.

Om inte:


Godnatt!


Puss o Kram

Lina Lilja

Av Lina Lilja - 24 januari 2009 19:03

Hittade ett qiuz och jag tänkte att det är väl ett fenomenalt sätt att lära känna mig bättre. Eller?


Hatar du mer än 3 personer?
Nej

Har du någon gång försökt ta ditt liv?
Nej

Hur många hus har du bott i?
2 hus och 1 lägenhet

Vilken är din favorit glass?
Choklad

Vilka är dina favoritskor?
Öh... Mina stövlar? Nä förresten, mina pumps. Eller ridskorna? Får man räkna dem?

Har du fällt krokben på någon?

Såklart!

Vilket är det värsta ämnet denna terminen?
Syslöjd, lätt!

Äger du en britney spears cd?

Jajemen!
 

Har du någonsin spytt inför folk?

Japp, flertalet gånger på typ tåg och sånt. Blir lätt åksjuk..

Säg något du alltid tänker på?

Alltid? Framtiden kanske? USA-resan och allt...

Vilken musik tycker du bäst om?
Pop, ballader och sånt.

Vilket stjärntecken är du?
Skorpion

Vilken är din pinsammaste CD-skiva du äger?
Hmm ... jag vet inte riktigt.. Har ganska många typ Nicke o Mojje och sånt, men de fick jag ju när jag var liten såå... Skäms nog inte för någon.

Sommar eller vinter?

Sommar
 
Har du någon gång örfilat någon?
Ja

Spelar utseendet någon roll?

Vill gärna svara nej på den frågan, men det är klart att det gör. Får bli ett helt inlägg den där frågan!

Favoriträtt?
Vet faktiskt inte riktigt. Gillar ganska många saker.  

Är du för förlåtande?
Jaa, definitivt. Men vissa saker går inte att glömma.

Hur många barn vill du ha?
Inga alls!

När grät du senast?
Igår

Har du kallat din lärare för mamma?
Nej

Vad är ditt smeknamn?
Inget, Lina finns inte så mycket att göra smeknamn av...

Är du nöjd med ditt liv?
Nja, visst ångrar jag endel, men får väl ändra på det till framtiden ;)


Så, det var det. Återkommer snart med ett inlägg där jag tar upp en av frågorna ur Quizen samt pratar lite om allt skitsnack jag sagt, bara för att ingen ska missuppfatta något.


Puss o Kram

Lina Lilja

Av Lina Lilja - 24 januari 2009 12:26

Nu har jag suttit här länge nog och tänkte ta och hoppa in i duschen, efter det är det lunchtime. Något förslag på någon god lunch?


Antagligen har jag inte så mycket att välja på, blir till att äta det mamma lagar ;) Sådan lyx har jag fortfarande!


Vi ses och hörs lite senare!


Puss o Kram

Lina Lilja

Av Lina Lilja - 24 januari 2009 11:37

Utanför fönstret är det världens snöstorm, och visst är det mysigt, men samtidigt så vill man väldigt gärna komma härifrån.


Jag är just nu inne och kikar på olika resor. Dels till sommaren, men dels till typ sportlovet. En weekend i någon rolig storstad? Varför inte?


Okej visst, det är väl typ samma väder i Prag som här, men ändå, det är annorlunda och en upplevelse! Jag älskar att resa, inte så mycket till varma sol-o-bad länder, utan mer till sevärdigheter.


Några förslag på någon rolig resa? Dock kommer den bara bli av om min häst blir såld innan dess! Jag gillar inte att åka ifrån henne :p


Puss o Kram

Lina Lilja

Av Lina Lilja - 24 januari 2009 11:03

Hej alla kompisar!

Hur mår ni idag? Själv mår jag betydligt bättre! :)


Just nu gör jag inte så mycket, kikar runt på olika bloggar bara, ska till stallet i eftermiddag.


I förrgårkväll insåg jag att snart ska jag till USA. Det som jag drömt och fantiserat om de senaste månaderna, de ska bli verklighet, på riktigt! Det känns så sjukt... Kom på det nu liksom, haha, god tid va?


Undrar om det är så här man känner sig när man får "kalla fötter" inför ett bröllop?


Jag ska verkligen, på riktigt, bo i ett land jag aldrig varit i, helt själv bland främlingar, i ett helt år. Snacka om att vara utsatt! Hehe... Jag ångrar mig mer och mer för varje dag samtidigt som jag längtar mer och mer för varje dag..


Nu ska jag leta efter något roligt att skriva.


Puss o Kram

Lina Lilja

Av Lina Lilja - 23 januari 2009 23:05

Nu är det dags för mig att gå och sova. Imorgon ska jag berätta vad som hände igår när jag skulle sova. Har glömt att dra det och hinner inte nu.


Ses imorn älsklingar!


Puss o Kram

Lina Lilja


 

Av Lina Lilja - 23 januari 2009 22:50

Haha haha ha! Okej, förlåt :( Men jag tycker verkligen att det var dags att BlondinBella skulle få lära sig att livet inte är en dans på rosor och man kan inte få allt man pekar på!


http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/dokusapa/letsdance/article4250647.ab


Så syynd Bella, hoppas bloggen går bättre ;)


Den enda sanna glädjen är skadeglädjen!


Puss o Kram på er alla!

Lina Lilja

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards