Lina Lilja - Love, Sex and Life

Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Lina Lilja - 23 januari 2009 23:05

Nu är det dags för mig att gå och sova. Imorgon ska jag berätta vad som hände igår när jag skulle sova. Har glömt att dra det och hinner inte nu.


Ses imorn älsklingar!


Puss o Kram

Lina Lilja


 

Av Lina Lilja - 23 januari 2009 22:50

Haha haha ha! Okej, förlåt :( Men jag tycker verkligen att det var dags att BlondinBella skulle få lära sig att livet inte är en dans på rosor och man kan inte få allt man pekar på!


http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/dokusapa/letsdance/article4250647.ab


Så syynd Bella, hoppas bloggen går bättre ;)


Den enda sanna glädjen är skadeglädjen!


Puss o Kram på er alla!

Lina Lilja

Av Lina Lilja - 23 januari 2009 17:36

Okej om saker händer, men man måste kunna hantera dessa på rätt sätt.. Jag har aldrig gillat Amanda på grund av hennes amatörsmässiga utstrålning och beteende, och här har vi beviset på att hon egentligen inte förtjänar de priser hon får:


http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/rockbjornen/article4243915.ab


Visst, hon kan sjunga, men man måste kunna bete sig som en stjärna också, vilket inte Amanda gör. Nä Amanda, skärpning om du ska få en fortsatt karriär!


Förresten, Grattis till Rockbjörnarna ;)


Puss o Kram

Lina Lilja

Av Lina Lilja - 23 januari 2009 15:06

Har suttit vid datorn flera timmar nu så tänker gå härifrån. Är det något bra på tv nu?


Annars ställer jag mig kanske och bakar. Jag älskar att baka och nu mår jag dessutom betydligt bättre! :) Jag undrar vad som hände imorse, något jag ätit kanske? Kommer dock inte på någonting som skulle kunna varit dåligt.


Måste äta något också förresten, har bara ätit fyra mackor idag och nu när jag börjar må bättre börjar det kurra i magen, och vi vill ju inte utsätta den för några konstigheter nu ju :p


Vi ses lite senare!


Puss o Kram
Lina Lilja

Av Lina Lilja - 23 januari 2009 13:29

Linda är en av mina absoluta favoriter i artistvärlden. Jag skickar ett stort grattis till hon och hennes kille och ett stort lycka till!


http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article4245921.ab


Jag tror att hon kommer få en underbar bebis, och vem vet, han/hon kanske blir en lika bra artist som mamma en vacker dag. Barnet har ju trots allt TVÅ musikaliska föräldrar!

Och jag som önskar att jag hade haft en...


Massa lycka till kramar till Linda, hennes kille och deras ofödda barn!


Puss o Kram

Lina Lilja

Av Lina Lilja - 23 januari 2009 10:17

Jag kommer tydligen att snart få sällskap här i sjukstugan. Min syrra som varit hemma hela veckan, men gick till skolan idag, mådde inge bra. Hon skulle hem med 10.03 bussen men missade den så hon kommer strax efter 12.00 istället.


Tänkte gå och hitta på något roligare snart, tv kanske? Usch vad jag hatar att vara sjuk. Aja, mår lite bättre nu i alla fall. :)


Ha en bra dag!


Puss o Kram

Lina Lilja

Av Lina Lilja - 23 januari 2009 10:07

Hur många diskussioner är ett bröst värt? Ganska många tydligen.

En isdansare gjorde nyligen ett "misstag"


http://www.aftonbladet.se/sportbladet/kronikorer/wegerup/article4243130.ab


Grejen är väl den att man kan ju inte beskylla henne för något, det är väl inte hennes fel att dräkten inte satt som den skulle? Istället skulle man väl börja beskylla klänningens designer..


Aja, sånt händer, det är bara att glömma och gåvidare. Frågan är om det blir så lätt att glömma? ;)


Puss o Kram

Lina Lilja

Av Lina Lilja - 23 januari 2009 09:49

Nu undrar ni vad jag, som egentligen borde gå i skolan, gör vid datorn den här tiden på dagen?


Tja, jag vaknade imorse, gick upp och när jag satte mig på toa så började jag få ont i magen. Aja tänkte jag, det går väl över. Går ut i köket, nu börjar det göra riktigt ont. Får i mig en minitugga bröd och ett halvt glas juice innan jag måste gå och lägga mig.


Låg på soffan ett tag, fick någon konstig brustablett och grejs. Började även bli illamående. De andra åkte hemifrån till skola/jobb och jag låg kvar, vaktad av min katt (han var sååå gullig, lämnade inte min sida!). Mådde dock bättre efter ett tag.


Nu har jag lyckats få i mig ett par mackor och lite juice, men jag mår inte helt bra.


Därför har jag hela dagen på mig att skriva roliga, intressanta och innehållsrika inlägg till er. Återkommer snart med det första!


Puss o Kram

Lina Lilja

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards