Lina Lilja - Love, Sex and Life

Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Lina Lilja - 17 januari 2009 15:22

Som ni kanske redan lagt märke till så älskar jag att stå framför kameran. Nu har jag blivit medlem i en tävling där jag har chansen att visa vad jag går för. Hjälp mig gärna mot toppen, för som ni vet så ger jag mig aldrig förrän jag är där ;)


http://modelljakten.se/modell/1189


Är länken till min profil, gå in där och rösta. Snälla Snälla Snälla!!! :)


Jag tackar varmast för era röster.


Puss o Kram

Lina Lilja

Av Lina Lilja - 17 januari 2009 14:34

Ursäkta men, HON ÄR JU HELT DUM I HUVUDET!


http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/dokusapa/letsdance/article4200156.ab


Usch, jag har så jädra svårt för den människan, hon kan ju inte ha alla hästar hemma. Jag plågas för varje sekund hon är med på tv, uuusch!!!


Jag tycker jädrigt synd om hennes danspartner (Anders?) också. Stackarn, han lär väl aldrig vilja vara med i något liknande program igen.


Nä, ut med Kitty nästa fredag!


Puss o Kram

Lina Lilja

Av Lina Lilja - 17 januari 2009 14:15

Nu undrar ni säkert vad fan jag har gjort idag eftersom mer än halva dagen har gått och ni har inte fått ett enda inlägg.


Jag har städat mitt rum, eller snarare min garderob. Jag hittade en hel del skräp och kläder jag inte längra använder. 4 kassar kläder slängdes! Och fler kläder lades i kassar för att skänkas bort.


 Titta va me skräp!























































































 

Dock så är fortfarande skrivbordet ganska stökigt, men vi jobbar på det:



Efter att ha städat garderoben insåg jag att jag måste köpa nya underkläder, vart hittar man bra sådana?


Förresten så ringde det en på Happy. De kommer och provrider henne ikväll, shit vad nervös jag är! Hjälp!


Här kommer en bild på mig och mina kompisar från i torsdags. Det var dock jävligt kallt ute, så vi hade våra kappor över klänningarna. Men visst var vi fina?


Nu ska jag leta efter rolig inspiration till att skriva om något. Lovar också ett Sex nr. 3 inom kort.


Puss o Kram

Lina Lilja


Av Lina Lilja - 17 januari 2009 00:15

Jag är väldigt väldigt sugen på att testa bleka tänderna, kanske på något av de sätten som nämns här:

http://www.aftonbladet.se/sofismode/skonhet/article4148447.ab


Jag älskar vita tänder och vill gärna ha egna perfekta! Synd bara att det är så dyrt. :(


Nu ska jag sova! Vi ses imorn! Eller tja, det är redan lördag, så vi ses väl senare idag då :)


Godnatt!


Puss o Kram

Lina Lilja

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards