Lina Lilja - Love, Sex and Life

Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Lina Lilja - 14 januari 2009 21:54

Det skrämmer mig lite att mina dagliga besökare blir färre o färre, men jag kämpar på..


Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte heller idag kommer att kunna skriva ett inlägg om allt jag tycker och känner, förlåt.


Idag var det skola först. Lyckades med två fina saker:


1. Satte bilnyckeln i mammas bil, där den satt i en olåst bil i ca. 1½ timme. Som tur var var både bilen och innehållet kvar när jag kom tillbaka.


2. Skjutsade en kompis på cykeln, vi ramlade mitt i gatan. En buss kör förbi oss och det visar sig att ½ klassen suttit där och sett våran åktur. Pinsamt. Aja, jag bjuder på den ;)


Vi fick även lära oss dansa foxtrot, bugg o vals tills dansen imorn. Riktigt kul! Och det ska bli så himla kul imorgon!


Stallet sen då. Det är kul där, för alla mina kompisar visar sig från sin bästa sida, MEN tyvärr så mår ganska många av mina kompisar ganska kasst... Aja, tillsammans löser vi det! Det måste vi göra!


Imorgon ska jag även på hälsoundersökning inför USA-resan. Får därmed liiite sovmorgon :)


Vet inte vad jag mer ska skriva, eller jo, men ingenting som inte tar en jädra tid. Ska därför avsluta nu och skriva resten en annan dag.


Godnatt vänner!


Puss o Kram

Lina Lilja

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards