Lina Lilja - Love, Sex and Life

Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Lina Lilja - 12 januari 2009 22:14

Klockan är alldeles för mycket för att jag ska orka sitta här egentligen, men datorn dampar, pappa är seg och CSI NY var tvungen att ses mitt i allt.


Ska gå och lägga mig alldeles snart. See you tomorrow!


Puss o Kram

Lina Lilja


Ps. Bilderna på klänningen får ni imorgon, lovar! Ds.

Av Lina Lilja - 12 januari 2009 20:17

Jag har fruktansvärt mycket i huvudet just nu så det här skulle kunna bli ett inlägg hur långt som helst. Men tyvärr vänner måste jag erkänna, jag har inte speciellt mycket tid för er idag heller. Jag ber tusen gånger om ursäkt, men det är sant.


Det som kretsar mest i huvudet just nu är alla mina kompisar. De har det inte speciellt lätt just nu... En har en halt häst som hon kollade upp idag, har dock inte träffat henne så jag vet inte hur det gick, en annan har en häst som inte mår bra, och dessutom inte går att rida, så hon måste sälja den. Detta är bara två av mina vänner.


Jag bryr mig så mycket, och jag vill så gärna hjälpa, men jag kan inte, det går inte!


Sedan har jag även skrivit en krönika om skönhetsoperationer i skolan idag, och jag hade tänkt skriva den här, men jag väntar tills jag får tillbaka den så jag kan skriva av den ordagrant. Är faktiskt riktigt nöjd med den så jag hoppas min lärare är det också!


Sedan (igen) så pratade vi samkönade äktenskap på Willes blogg idag, så det snurrar också i huvudet. Jag är helt klart för!! Lätt! Min högsta dröm är att få gifta mig!! Den här frågan slår faktiskt "Vem vinner Let's Dance" som jag hade tänkt lägga som ny omröstning. Nej, det får bli "Är du för eller emot samkönat äktenskap" istället....


Jag har även varit på stan och köpt klänning till dansen idag. Bilder kommer lite senare. Jag älskade den! Superfin!


Jag har idag tittat på Sex and the City, trots att jag redan sett hela första säsongen en gång... Snart ska jag se CSI NY, men innan dess ska jag ha hunnit fixa en hel del grejer, så därför måste jag avsluta detta nu!


Vi hörs!


Puss o Kram

Lina Lilja

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards