Lina Lilja - Love, Sex and Life

Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Lina Lilja - 11 januari 2009 21:46

Nu har jag ätit hemmagjord pizza, frukt och glass samt tittat på Bones+zappat runt på lite andra program.


Tanken på att jag har flera läxor + en grej som verkligen måste vara klar (till stalllet) helst för flera veckor sedan, på mina axlar känns skitkul... Aja, får deala med det imorgon, nu måste jag sova om jag ska orka skola imorgon.


Imorn efter skolan ska jag och mamma på stan. Ska köpa klänning+skor till dansen jag ska på på torsdag (berättar mer om den imorgon). Därefter ska jag till stallet, och sen skriver jag till er! :)


Förövrigt har jag ännu inte kommit på ett bra namn till min blogg... Aja, det löser sig väl :)


Godnatt vänner!


Puss o Kram

Lina Lilja

Av Lina Lilja - 11 januari 2009 18:29

Jag önskar verkligen vänner att jag kunde sätta mig ner och skriva ett lååååångt inlägg, för det skulle jag behöva, men syrran ska ha datorn om 10 min och är inte jag klar då blir hon jävligt sur.


Tävlingen gick superbra! Felfri i LD, i LC fick jag ett stop på sista i grunden. Klantade mig lite. En maxad oxer, kom stort och bad henne hoppa men hon var så lång och hon är inte den som tar i i onödan. Men men, jättenöjd ändå, och en rosett följde med hem iaf! :)


Sedan var det ju det här med kompisar och kärlek. Jag börjar bli jävligt rädd, väldigt jävla rädd. För mig själv. Jag vet inte vad gränsen går mellan kompis och kärlek, och det stör mig så jävla mycket.


Eller asså såhär är det. Jag har en jättebra kompis (jag tänker inte precisera jättebra) och jag vet inte om jag har känslor för denne. Asså, mer än kompis-känslor. Och jag skulle behöva prata med en kompis om det här, för länge sedan, men jag har ingen kompis att prata med om det, så då funderar man mer. Och ju mer man funderar, desto argare blir man, för jag vill verkligen inte ha känslor för personen!, och ju argare man blir, desto mer fundersam blir man, och desto sämre går allt.


Jag vill ha en kompis! En riktig kompis!


Det fick avsluta detta inlägg. Skriver mer sedan. Ska äta och sedan Bones.


Puss o Kram

Lina Lilja

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards