Lina Lilja - Love, Sex and Life

Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Lina Lilja - 2 januari 2009 23:32

Sorry att jag inte skrivit alls sen imorse, men jag har inte hunnit. Först åkte jag och shopade ridkläder, blev lite mer än planerat.


Därefter åkte jag till stallet. Hann dock inte rida för mamma, pappa o jag gick på bio. Australia, har ni sett den? Om inte, gör det, den var fruktansvärt bra!


Sedan har familjen suttit här hemma och spelat TP. Nu ska jag gå och lägga mig.


Det är hoppträning hela helgen, så vet inte hur mycket jag kommer att hinna skriva, men jag ska försöka få in ett inlägg så fort jag hinner.


Godnatt!


Puss o Kram

Lina

Av Lina Lilja - 2 januari 2009 10:41

Ja, jag tänkte faktiskt skriva ett inlägg bara om mig själv nu! Ni har ju lärt känna mig en hel del den månaden som gått, men hur mycket känner ni mig egentligen? Inte så mycket... Så nu ska jag beskriva mig som person, ett helt inlägg! Inte vad andra tycker och tror, utan Jag ska beskriva mig. Så, då kör vi! :)


Jag, Lina 15 år ifrån Gävle, är en person som är väldigt stark, psykiskt sätt alltså. Jag kan ta hand om mig själv, och jag tar gärna avstånd från andra personer.


Jag har ett fruktansvärt humör, som kan svänga på en femöring. Jag bryr mig väldigt mycket om alla andra, även om det inte alltid märks så är det faktiskt sant. Om jag tycker något är fel står inte jag bara och tittar på, utan jag säger det, och det kan ibland få konsekvenser, men de konsekvenserna får man ta...


Jag lever och andas för alla underbara djur, framför allt hästarna. Jag har en egen häst, Happy Midsummer, Connemarakorsning född -97, som dock är till salu nu eftersom jag åker till USA i höst.


Det är också ett tecken på mitt mod och min självständighet. I höst åker jag själv till USA för att vara borta ett helt år, i ett land jag aldrig varit i, med människor jag aldrig träffat.


Jag är en person som har svårt att lita på andra, och jag gnäller inte i första hand. Även om det kommer perioder och saker som jag gärna gnäller över, mycket och länge!


Ibland kan jag bli ganska elak och bitsk, men jag vill ingen illa och menar aldrig illa.


Det finns mycket mer att skriva om mig, och det ska jag! Men först ska jag äta frukost, och sedan ska jag köpa nya ridskor+chaps och därefter rida. Skriver med i em/kväll!


Puss o Kram

Lina

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards