Lina Lilja - Love, Sex and Life

Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Lina Lilja - 1 januari 2009 20:17

Jahapp, då är vi inne i år 2009. Jag kan väl inte påstå att jag har fått en bra start på året direkt, och det har hänt saker som jag inte kommer att glömma, men jag tänker lägga det bakom mig och titta framåt.


Visst vill jag prata om det egentligen, men inte här, med er (ni får ursäkta) utan med en kompis, en riktig kompis, om jag har någon. Vilket jag insåg idag, att jag kanske, kanske, har! Tänk vad mycket en ridtur och lite prat kan lösa! Mycket mer än om man bara är tyst och antar saker...


Nu är min häst ute på annons igen. Känns vemodit men samtidigt rätt bra. Jag har bestämt mig och jag tror att jag har gjort rätt.


Annars då? Jag har väl inte så mycket att tillägga nu. Jag ber om ursäkt att första inlägget på året dröjde så länge, men internet har legat nere hela dagen och kom tillbaka för bara typ en kvart sen.


Nä, nu ska jag gå och kika på annonserna och anmäla mig till en tävling. Den första på länge, gud vad jag längtar!!


Ha det bra!


Puss o Kram

Lina

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards