Lina Lilja - Love, Sex and Life

Alla inlägg den 17 december 2008

Av Lina Lilja - 17 december 2008 21:55

Det har blivit fruktansvärt mycket Bonde söker fru, och Bögbondar på senaste tiden, så nu ska jag skriva ett inlägg utan att nämna någon av dem, och jag vet att jag redan har misslyckats.


Nej, vi byter ämne, även om vi kommer återkomma till dem så småningom, säsongen är inte riktigt slut än. Nu ska vi prata om kramar.


Jag äääääälskar kramar! Stora eller små så är kramar alltid uppskattade. Vill ni vinna mitt hjärta, som kompis eller partner, så är det genom kramar ni ska göra det. Kramar vill jag ha av alla människor, och kan ge alla människor. Även om det ibland är påträngande med kramar, så finns det fruktansvärt få som jag helst inte vill krama, men ibland kan man offra sig för att få ett leende :)


Jo, det är faktiskt så. Kramar föder leenden. Ibland är man riktigt orolig eller ledsen över något, så får man en kram, och även om kramen inte löser problemet så får man i alla fall reda på att loppet är inte kört ännu. En kram så kan man ta ett djuuupt andetag och bara köra på.


Jodå, en kram så löser sig allt. Tänk på det där ute! Jag hör oftare och oftare folk som bara pratar illa om varandra, har massa fördomar osv, och det båder skrämmer mig och gör mig ledsen. Visst kan man inte gilla alla människor, men man behöver inte såra någon för det!


Byt ut alla dumma ord mot kramar så blir världen lite trevligare :)


Nu ska jag sova! Godnattkramar!


Vi hörs snart igen!


Puss o MASSOR med KRAAAMAR!!!!

Lina

Av Lina Lilja - 17 december 2008 21:09

Glömde skriva adressen till chatten med Wille. Här kommer den!


http://81.92.65.176/tv4chat/


Puss o Kram

Lina

Av Lina Lilja - 17 december 2008 21:00

Tja, det jag skulle säga innan avsnittet då, som jag inte hann, var att jag såg speeddejten mellan Peter och Peter på nätet igår och såg en helt annan sida av sökande-Peter än vad jag har gjort i de avsnitten som jag sett. Sökande-Peter är en otroligt varm person som har jobbat med hästar en hel del och vore en bra person för bonde-Peter.


Nu valde ju dock bonde-Peter Wille istället, och jag tror trots allt att det kan vara bra. Wille kan nog sätta lite färg på Peters tillvaro, istället för sökande-Peter som är lite tillbakadragen...


Vi får väl hoppas att Peter har lärt Wille rida nu under det halvåret som gått. Vem vet? Svaret kanske kommer i chatten med Wille som jag ska återgå till nu.


Vi ses snart igen!


Puss o Kram

Lina


Wille o Peter:

All lycka till er i framtiden, jag tror ni blir ett bra par :)


Kram Lina

Av Lina Lilja - 17 december 2008 20:00

Bonde söker fru börjar nu, men måste skriva ett jättejättesnabbt inlägg innan. Såg lite klipp från tidigare avsnitt igår och ändrade inställning på vem Peter borde välja.


Han borde ju välja den tysta och tråkiga Peter!


Varför får ni reda på efter programmet, för nu får vi reda på vem de väljer!


Puss o Kram

Lina

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards