Lina Lilja - Love, Sex and Life

Alla inlägg den 8 december 2008

Av Lina Lilja - 8 december 2008 19:59

Japp, now I'm back. Jag vet att jag är töntig, men jag måste verkligen dela med mig av mina tankar och känslor. Jag vet också att det börjar bli fruktansvärt personligt, jobbigt personligt, men samtidigt kanske ni tycker det blir roligare då, eller?


Ja, iaf. Såhär är läget:

Jag berättade ju i förra inlägget att jag är kär, kär så in i helvete. (Sorry för alla svordomar i bloggen, ska bättra mig). Samtidigt har jag alltid sagt att jag ALDRIG ska ha en partner som röker och ALDRIG att jag ger upp livet för kärleken. Är det meningen att det ska bli vi så blir det vi till slut i alla fall, Omnia Vincit Amor, så är det bara. Ja lätt att säga va, men nu när det börjar närma sig sanningen så blir det så svårt.

Människan jag älskar röker. Japp, det har jag insett nu. Dessutom så kommer att vi skiljas åt en massa. Jag menar jag åker ju till USA i höst och så. Visst jag kommer hem igen, och visst ska det bli vi så blir det vi. Men man vill ju inte chansa, eller hur?


Svårt som fan. Är jag töntig eller finns det något i det jag säger? Kommentera MASSOR så jag får veta om jag är ensam om dessa problem eller ej. Nu ska jag göra engelska läxa.


Ta hand om era älskade!


Puss o Kram

Lina

Av Lina Lilja - 8 december 2008 19:25

Jag börjar med att gnälla. Jag fick ingen ny hjälm idag, utan den gamla måste skickas till fabriken så att de får titta på den. Kul. Aja, idag, trots allt, så tror jag att det goda överväger det onda. Någonstans, på något sätt, så har de lyckats. :)


Japp, så är det. Jag är kär. Kär så in i helvete. Och jag har varit - länge. Och äääntligen så börjar kärleken lämna realistiska spår efter sig. Det kanske, KANSKE, går. Det kanske kan bli vi två en vacker dag. Just nu känns det så iaf, vi får väl se hur det känns imorgon ;)


Shit vad personligt det blev helt plötsligt känner jag. Men vad annars ska man skriva om i en blogg? Tja, svår fråga.. Jag tror jag får sluta skriva nu, för jag kommer inte på något mer att skriva. Jag är inte världsbäst på att blogga känner jag, men jag kanske kan bli? ;)


Övning ger färdighet sägs det ju. Vi får väl se om det stämmer.


Puss o Kram
Lina

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Kommer ni att följa med mig till nästa blogg?
 Absolut!
 Aldrig!
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards